کد خبر 728107
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

دولت ترکیه امروز دوشنبه و سه روز پس از احضار سفیر آنکارا در واشنگتن به خاطر حملات محافظان رجب طیب اردوغان به مخالفان در پایتخت آمریکا، سفیر ایالات متحده را احضار کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه جنجال‌ها در خصوص حملات محافظان رجب طیب اردوغان به مخالفان رئیس‌جمهور ترکیه در واشنگتن، حالا وزارت خارجه ترکیه سفر آمریکا را احضار کرده است.

روز جمعه هفته گذشته و درپی حمله اعضای تیم حفاظتی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به معترضان در واشنگتن مقابل سفارتخانه این کشور، وزارت خارجه آمریکا سفیر ترکیه را برای اعتراض احضار کرد.

امروز سه شنبه وزیر خارجه آمریکا هم حمله به معترضان دولت ترکیه را «غیرقابل قبول» خواند و از انجام تحقیقات در این باره خبر داده است.

«رکس تیلرسون» در واکنش به درخواست سناتور آمریکایی برای اخراج سفیر ترکیه از واشنگتن گفت باید اجازه داد تا روند تحقیقات دراره این ماجرا طی شود.

در تازه‌ترین خبرها در خصوص این موضوع، امروز وزارت خارجه به اقدام وزارت خارجه آمریکا پاسخ داده است.

به گزارش دیلی صاباح، دولت ترکیه سفیر آمریکا در ترکیه را به وزارت خارجه ترکیه احضار کرده تا مراتب اعتراض خودش را بابت درگیری‌هایی که در مقابل سفارت آنکارا انجام شد، به دولت آمریکا ابلاغ کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    0 3
    چقدر پر رو....یعنی ما بعنوان نوادگان سلطان های وحشی عشمانی باید راجع به همه دنیا. هر روز سه بار نظر بدیم ولی کسی حق نداره بما انتقادی داشته باشه...
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
    4 2
    آمریکا غلط کرده
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
      1 3
      عردوغان زمانی سگ دست آموز همین آمریکا بود پس وقتی آمریکا غلط کرده باشه ؛ سگ دست آموزش شکرها خورده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس