کد خبر 727584
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
رسانه ملی

تولیدات صدا وسیما موفق به حضوردر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ شوالیه طلایی روسیه شد.

به گزارش مشرق،‌ از اداره کل امور بین الملل رسانه ملی، از میان آثار ارسالی واحد جشنواره های بین المللی اداره کل امور بین الملل به جشنواره شوالیه طلایی، 6 اثر: بلوگا، پل، راه بی عبور، تصمیم من، چمروک و در پناه بلوط به بخش نهایی این جشنواره راه یافتند.

مستند چَمروک به تهیه کنندگی و کارگردانی یاسین خوش آمد زهی،آداب و رسوم مردم بلوچستان درماه مبارک رمضان را به تصویر می کشد.

تله فیلم بلوگا به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه کنندگی احمد زالی از تولیدات معاونت سیما ، حکایت صیادانی است که زندگی سخت و پرفراز و نشیبی دارند.

مستند راه بی عبور به تصویربرداری، تهیه کنندگی وکارگردانی محمد رضا حافظی، تلاش های صادقانه و بی توقع یک معلم برای فراهم آوردن امکانات تحصیلی عشایر را به تصویر کشیده است.

مستند «در پناه بلوط» با هدف معرفی سنجاب ایرانی و نشان دادن همزیستی آن و درخت بلوط به تهیه کنندگی صدیقه خدایی و مهدی نورمحمدی تولید صدا وسیمای مرکز ایلام است.

مستند پل به تهیه کنندگی امیرحسین نوروزی، تولید شبکه افق، روایتگر عجیب ترین تجربه زندگی میان مرگ و زندگی درکشور عراق و درمقابل دشمنی به نام داعش است.

برنامه تلویزیونی تصمیم من تولید شبکه یک سیما و به تهیه کنندگی مهنازآذین با نویسندگی وکارگردانی احسان عبدی پور، درباره یک کودک 8 ساله بنام آرش است که به دلیل عدم اعتماد بنفس در مدرسه مورد آزار و باج خواهی یکی از همکلاسی هایش است.

جشنواره شوالیه طلایی امسال با شعار «آرمان‌های اخلاقی، ارتقای روح بشر است» ازتاریخ 22 الی 31 می 2017 برابر با 1 لغایت 10 خرداد ماه در سواستوپول روسیه برگزارمی شود.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس