کد خبر 727090
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
حسین فرکی

حسین فرکی جدی‌ترین گزینه تیم تراکتورسازی تبریز برای سرمربیگری این تیم بود که در نهایت به درخواست این باشگاه پاسخ منفی داد.

به گزارش مشرق، پس از جدایی امیر قلعه نویی از تیم تراکتورسازی تبریز، مسئولین این باشگاه برای انتخاب جانشین او دست به کار شدند و گزینه‌های متعددی هم از سوی آنها مطرح شد که شاید یکی از جدی ترین آنها جواد نکونام، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان بود.

حسین فرکی مرد با تجربه نیمکت های لیگ برتری یکی از گزینه ها برای هدایت تیم تبریزی در لیگ هفدهم بود که در نهایت به درخواست مسئولین این باشگاه پاسخ منفی داد و اظهار داشت قصد دارد و یک فصل دور از فوتبال باشد.

جواد نکونام، رسول خطیبی و عبدالله ویسی سه گزینه‌ای هستند که در حال حاضر بعنوان جانشین احتمالی قلعه نویی روی نیمکت تراکتورسازی مطرح شده و مذاکراتی به صورت موازی با این سه گزینه صورت می گیرد و به احتمال زیاد نام سرمربی جدید تیم  تراکتورسازی از بین سه گزینه معرفی می شود.

همچنین خبر دیگر در خصوص تیم تراکتورسازی این است که مدیریت باشگاه در صدد مذاکره مستقیم با مدیریت باشگاه سایپا است تا رضایت این باشگاه را برای در اختیار داشتن محمدرضا اخباری جلب نماید. از آنجایی که تراکتورسازی از نقل و انتقالات تابستانی محروم است و عملا نمی‌تواند بازیکنی به خدمت بگیرد، حفظ مهره های فصل پیش برای این تیم تا حدودی حیاتی به نظر می‌رسد و از همین رو آنها همه تلاش خود را بابت حفظ اخباری که یکی از بازیکنان تاثیر گذار این تیم بود به خرج می‌دهند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
    0 1
    ان شاالله مشکلات این تیم محبوب و پرقدرت رفع بشه تا دوباره شاهد لیگی جذاب وپویا باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس