کد خبر 721462
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳
ملایی

دارنده نخستین مدال طلای آسیا در رشته روئینگ بانوان گفت: ۳ دلیل واضح و روشن برای ادامه همکاری با افشین فرزام وجود دارد.

به گزارش مشرق، نازنین ملایی با اشاره به حضور جیوگا در راس تیم‌های ملی روئینگ ایران و احتمال حضور او به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، اظهار داشت: به 3 دلیل واضح و روشن، مخالف حضور جیوگا در راس تیم ملی روئینگ بانوان هستیم. البته همین‌جا باید بگویم که ما می‌دانیم که او دارای تکنیک، تاکتیک و علم است اما دلایلی کاملا منطقی برای مخالفت‌مان داریم.

 

وی با بیان اینکه حدود 5 سال است که با افشین فرزام کار می‌کنیم، به اولین دلیل خودش اشاره کرد و گفت: در مدت 5 سالی که با او کار کردم، روندی صددرصد صعودی داشتم و به همین علت، هیچ دلیلی برای تغییر خود وجود ندارد؛ چراکه ما در حال پیشرفت هستیم و چرا باید مسیر پیشرفت را تغییر بدهیم؟ ضمن اینکه جیوگا نسبت به 10 سال قبل که در ایران بود هیچ تغییری در برنامه‌های فنی‌اش حاصل نشده و ظاهرا به روز نشده است. این در صورتی است که برنامه تمرینی و تکنیکی فرزام سال به سال تغییر کرده و نسبت به رشد ورزشکارها برنامه‌ریزی شده است.

دارنده نخستین مدال طلای آسیا در رشته روئینگ بانوان ادامه داد: دلیل دوم من، به حدود 10 سال پیش و زمانی که به عضویت تیم ملی درآمدم برمی‌گردد. پیش از اینکه با فرزام کار را آغاز کنم، با مربیان مختلف خارجی تمرین کردم. تمام آنها می‌گفتند که من بهترین شرایط را دارم و قطعا مدال آسیا را خواهم گرفت اما هیچ اتفاق خاصی رخ نداد و من حتی یک مدال هم کسب نکردم اما از زمانی که طی 5 سال اخیر با فرزام کار می‌کنم، 11 مدال آسیایی کسب کرده‌ام.

ملایی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی دوست داریم با جیوگا کار کنیم که او بتواند ما را به مدال جهان برساند. این مربی می‌گوید که شما به مدال آسیا و بازی‌های آسیایی دست پیدا می‌کنید. این کار خاصی نیست چرا که ما در حال حاضر مدال بازی‌های آسیایی و آسیا را داریم. شاید گفتن این موضوع درست نباشد اما ما هم‌اکنون با رکوردهایی که داریم،‌ به نوعی مدال‌‌هایمان در این دو رویداد قطعی است و نیازی به تغییر مربی نداریم. ضمن اینکه ما هم به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای مواردی را متوجه می‌شویم. به خوبی می‌دانیم 3 ماه مانده به زمان برگزاری مسابقات، تغییر مربی اشتباه است، چرا که این کار باعث تغییر تاکتیکی و تکنیکی می‌شود و قطعا با افت ما همراه خواهد بود.

وی با اشاره به دلیل سوم، عنوان کرد: ما در حال حاضر روی مدال باز‌ی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا هستیم و این جوانمردانه نیست یک سال مانده به آغاز این بازی‌های در شرایطی که مدال‌هایمان با همان مربی‌ای که 5 سال است با او کار می‌کنیم، قطعی است، ادامه همکاری ندهیم و با یک مربی خارجی کار کنیم که افتخارش به نام او ثبت شود.

ملایی در پایان گفت:‌ در ورزش قهرمانی خیلی مهم است که یک ورزشکار به مربی‌اش اعتقاد، اعتماد و اطمینان داشته باشد. ما این موارد را به فرزام داریم و با او نتایج خوبی گرفته و می‌دانیم که باز هم خواهیم گرفت، پس هیچ دلیلی برای تغییر مربی وجود ندارد. ضمن اینکه موارد یاد شده در خصوص جیوگا وجود ندارد و شخصا احساس خوبی به مربی خارجی ندارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس