کد خبر 714837
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
مارین لوپن

رهبر جبهه ملی فرانسه بار دیگر وعده داد که از فرانسه در برابر تاثیرات نامطلوب جهانی شدن دفاع خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مارین لوپن رهبر جبهه ملی فرانسه روز یکشنبه در سخنانی وعده داد که از این کشور در برابر جهانی شدن محافظت خواهد کرد.

این اظهارات لوپن پس از آن بیان شده است که نتایج انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در دور نخست نشان می دهد که وی به همراه امانوئل ماکرون نامزد مستقل و میانه رو بیشترین آرا را کسب کرده و به دور دوم انتخابات راه یافته اند. قرار است دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه یکشنبه دو هفته آینده برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این نتیجه، تاریخی است. این نتیجه مسئولیت سنگینی را بر دوش من می گذارد تا از مردم فرانسه، اتحادش، فرهنگش، اقتدار و استقلاش محافظت کنم.

لوپن گفت: مهمترین نکته مورد توجه در این انتخابات، خطر جهانی شدن است که به شدت تمدن ما را تهدید می کند.

این برای نخستین بار در 60 سال گذشته است که هیچ یک از نامزدهای حزب سوسیالیست و راست افراطی نتوانسته اند به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه پیدا کنند.

فرانسوا فیون نامزد محافظه کار و بنویت هامون نامزد حزب سوسیالیست که در دور نخست شکست خورده اند، از رای دهندگان فرانسوی خواستند تا در دور دوم به ماکرون رای دهند.

سیاست های پوپولیستی لوپن در مخالفت با مهاجرت و اتحادیه اروپا و یورو نگرانی های زیادی را به وجود آورده است. وی قول داده ست تا در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، فرانسه را از اتحادیه اروپا و منطقه یورو خارج کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس