کد خبر 710101
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
بادامکی

مربی تیم فوتبال پدیده امیدوار است شاگردانش ششمین پیروزی متوالی خود را برابر تراکتورسازی جشن بگیرند.

به گزارش مشرق، حسن بادامکی در آستانه رویارویی تیمش با تراکتورسازی تبریز با حضور در کنفرانس خبری گفت: روند مثبت را از ۵ هفته قبل آغاز کردیم. تراکتورسازی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه لیگ است. اگر فردا پیروز شویم می‌توانیم در دیدارهای بعدی نیز موفق شویم.
مربی تیم فوتبال پدیده در مورد وضعیت بازیکنانش تصریح کرد: سوبا، علی فرامرزی، عبدالله حسینی و فریبرز گرامی مصدومان تیم هستند. در تلاشیم تا یونس شاکری و حسین مهربان را  برای فردا در اختیار داشته باشیم.

وی افزود: نتایج اخیر تراکتورسازی بیانگر واقعیت این تیم نیست. تیمی پر مهره و همراه با کادرفنی بادانش، قطعا برای ما دردسرساز خواهد شد. گودرزی، حاتمی، ابراهیمی و شریفی بازیکنانی هستند که جایگزینان بزرگی برای محرومان و مصدومان تراکتورسازی هستند.

بادامکی در خصوص شکست‌ناپذیری مقابل تراکتورسازی گفت: این بحث روانی قطعاً به تیم پدیده و بازیکنان کمک می‌کند. امیدواریم مغرور نشویم.

مربی پدیده ادامه دادد: در ابتدای فصل می خواستیم به جمع ۶ تیم برتر ایران برسیم. در میانه‌های فصل عواملی سبب شد که به نتایج دلخواه نرسیم اما پس از بحرانها به جایگاه مناسبی رسیدیم که ناشی از همدلی همگی عوامل باشگاه بود. امیدواریم در نهایت بتوانیم به رتبه‌هابی که سال‌ها مردم مشهد چشم انتظارش بودند، برسیم.

مربی تیم فوتبال پدیده در خصوص پوشیدن لباس قرمز در مقابل تراکتورسازی هم گفت: فردا هم قرمز می‌پوشیم و انشاءالله به برد ششم می‌رسیم‌.

وی در بخش پایانی صحبت هایش اظهار داشت: با اتوبوس‌های در نظر گرفته شده و همچنین رایگان شدن بازی توقع داریم که هواداران فردا به ورزشگاه ثامن بیایند و در کنار تیم محبوب خود باشند. امیدواریم حمایت ویژه‌ای از پدیده در دیدار فردا صورت گیرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس