گذرگاه رفح

نظامیان رژیم صهیونیستی به دستور وزارت جنگ، تمام گذرگاه‌های «کرانه باختری» را برای 3 روز مسدود کردند.

 به گزارش مشرق، نظامیان رژیم صهیونیستی برای برپایی مراسم جشن یهودی «پوریم» در بزرگداشت کشتار هزاران ایرانی، تمام گذرگاه‌های «کرانه باختری» را مسدود و رفت‌وآمد را ممنوع کردند.

به نوشته پایگاه خبری «آی24 نیوز» این امر درپی دستور «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و با هدف پیشگیری از هرگونه عملیات استشهادی در زمان این جشن صورت گرفته است.

درپی این حصر، ورود و خروج از کرانه باختری برای هزاران فلسطینی از امروز (جمعه) تا یکشنبه غیرممکن خواهد بود. حتی موارد اضطراری و امور پزشکی نیز باید از کابینه مجوز دریافت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ایران IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    7 1
    نوبت ما هم میشه جشن اسرائیل کشون بگیریم
  • حزب الله IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    9 0
    مرگ بر اسرائیل
  • مهماندار هواپیما DE ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
    13 1
    مردم باید مقبره ایستر و هامان بانیان قتل عام ایرانیان را که در همدان است را ویران کنند چون محلی مقدس برای یهودیان صهیونیست است و یا با تهدید به ویرانی ان از انها امتیاز بگیرند ان هم در برابر بلندی های جولان
    • محمد IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      2 0
      عزیزم، بنده هم موافقم که مقبره این عوضیا باید تخریب شه اما ایستر نه بلکه استر. هامانم که وزیر ایرانیه که استر زن خشایارشاه به همراه عموش مردخوای باعث کشته شدنش شدن. شبیه همون بلایی که زمان امیرکبیر سر ایران اومد و مادر ناصرالدین شاه دستور قتلش رو گرفت از شاهشاه. یبار تو ماشین بودم یه زن کارشناس احمق داشت در مورد استر و مردخوای تو رادیو صحبت میکرد و میگفت جز مفاخر ایران هستندو ازین دری بریا. ببینید چقدر بدبختیم. لطفا همه یکمی بیشتر در مورد تاریخ کشورمون مطالعه کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس