اسیران فلسطینی زندان عوفر در اعتراض به عدم رسیدگی رژیم صهیونیستی به وضعیت حاد دو اسیر معترض، از روز یک‌شنبه هفته آینده اعتصاب غذا خواهند کرد.

به گزارش مشرق، «احلام حداد» وکیل اسرای فلسطینی از آغاز اعتصاب غذای اسرای زندان «عوفر» در همبستگی با «احمد ابوفاره» و «انس شدید» اسیران فلسطینی که نزدیک به دو ماه است اعتصاب غذا کرده‌اند، خبر داد.
 
احمد ابوفاره و انس شدید دو اسیر فلسطینی هستند که از 25 سپتامبر، در اعتراض به استمرار بازداشت موقت خود در اعتصاب غذای کامل بسر برده و وضعیت جسمانی آنها به شدت وخیم است.
 
وبگاه خبری «وطن»، گزارش داد: اسیران زندان عوفر هفته قبل، وعده‌های غذایی خود را  در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه برگردانده و به مقامات زندان اطلاع دادند که از روز یک شنبه هفته آینده دست به اعتصاب غذای نامحدود خواهند زد.
 
هم اکنون برخی اسیران زندان عوفر اعتصاب غذای خویش را آغاز کرده‌اند و یک شنبه هفته آینده اعتصاب غذای دسته جمعی همه اسیران این زندان آغاز خواهد شد.
 
زندان عوفر در غرب شهر «رام الله» قرار دارد و به خاطر وضعیت اسفناک حاکم بر آن و قطع ارتباط کامل اسیران با جهان خارج، از سوی زندانیان به «گوانتاتانامو»ی اسرائیل شهرت یافته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس