کد خبر 654375
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

استاندار نینوا اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در موصل نیست.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری العهد در خبری فوری به نقل از استاندار نینوا اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش در موصل حضور ندارد.

این در حالی است که پیش از این نیز وزارت دفاع عراق از کشته شدن مسئول جدید دایره جنگ گروه تروریستی داعش در موصل در جریان عملیات آزاد سازی این شهر خبر داده بود. وزارت دفاع عراق با انتشار خبری فوری اعلام کرد که «خالد میتویتی»، مسئول جدید دایره جنگ داعش که پس از کشته شدن «مهند حامد» ملقب به «ابو عایشه ببلاوی» به این سمت انتخاب شده بود، کشته شده است.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بی قرار ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    دنبال ابوبکر البغدادی در موصل نباشید! این یک چهره گریم کرده و با نام مستعار است که هر زمان و هرمکان میتواند ظهور و بروز داشته باشد ویا از انظار محو گردد!! منظورم این است که این شخص با این قیافه مبدل اصلا وجود خارجی ندارد!! برای یافتن او باید ریشه تفکرات ابوبکر البغدادی را سوزاند! این تفکر با این سازمامدهی قوی و وحشت آفرین از یک مرکز فرماندهی بسیار قدرتمند برنامه ریزی ،هدایت و حمایت میشود!!! و آن اطاق فرمان در این عملیات گسترده جایی نیست بجز ، ساختمان وزارت دفاع آمریکا یا پنتاگون ! بله فقط شیطان و دست پرورده های شیطان میتوانند تا این حد قصی القلب و بی رحم و خبیث باشند ! که به هیچ کس رحم نمیکنند!
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    نباید ایران و عراق از امریکا و ترکیه بترسند و حشدالشعبی نیز باید وارد غرب موصل بشود باید ایران خودش بمباران موصل را برعهده بگیرد و هر چهار کشور باید به ترکیه اعلان جنگ کند مردم ایران که آماده اند- خواهشا چاپ کنید
  • سایبر ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    مردم ایران آماده چی اند؟!تنهاکشور درجهان که شیعه مذهب رسمیه ودارای حکومت.درحالی که اززمان پیامبربه بعدوایمه اطهار شیعه درکارزارتشکیل حکومت اسلامی وشیعی بوده.که درصورت ورود به جنگ مدنظرشما بااجماع جهانی ودسیسه ازبین میره.ان هم تنهاحکومت اسلامی وشیعه که خونها ریخته شده برای تشکیل ودوامش وبایدبه دست صاحب اصلیش برسه واین حکومت بایدباقدرت حفظ بشه.
  • علی ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    جالبه که امریکایی‌ها هرازگاهی اعلام میکنن که در کرات آسمانی آب و گیاه و ... کشف کردن!!!. ولی روی کره زمین یه حرومی مثل بغدادی رو نمیتونن پیدا کنن...!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس