کد خبر 650153
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

در سومین روز عملیات نیروهای داوطلب مردمی برای آزادسازی غرب موصل، بیش از ۱۰ روستا از لوث تروریست‌های داعشی آزاد شد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، نیروهای داوطلب مردمی عراق در سومین روز از عملیات خود در محور غربی موصل موفق شدند بیش از 10 روستای دیگر را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

بر اساس این گزارش، سومین روز از عملیات نیروهای داوطلب مردمی در غرب موصل، شاهد عملیات برق‌آسای این نیروها بود که منجر به آزادسازی 10 روستا شد که این روستاها عبارتند از قرقره، أم شنین، العریش، الحویش، خراتی، أم سیجان، حویط، دلاویه الشرقیه، و روستای عسلیه.

نیروهای داوطلب مردمی عراق روز یکشنبه در دومین روز عملیات خود در محور غربی موصل، موفق شدند 8 روستا در این محور را از لوث تروریستهای داعشی آزاد کنند که این روستاها عبارتند از الجرن، السلمانی، المستنطق الثانیة، مرج الدیباج، الشیک، عین البیضة، امرینی، و روستای زرکه.

بر اساس گزارش‌هایی که روز گذشته منتشر شد، نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند از ابتدای عملیات خود در محور غرب موصل تاکنون، بیش از 280 کیلومتر مربع در این محور را از لوث تروریست‌های داعشی آزاد کنند.

ساحل چپ موصل در تیررس نیروهای عراقی قرار گرفت

عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات قادمون یا نینوی به المیادین گفت که یگانهای تیپ نهم روستای الک را آزاد کردند و ساحل چپ موصل هم‌اکنون در تیررس این نیروها است.

ارتش عراق امروز اعلام کرد که عملیات نظامی گسترده‌ای برای آزادسازی ساحل چپ موصل از سه محور آغاز شد.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس