کد خبر 642715
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۴

منابع رسمی و غیررسمی عراق از احتمال آغاز عملیات آزادسازی موصل در 48 ساعت آینده خبر می دهند.

به گزارش مشرق، احمد اسدی سخنگوی داوطلبان مردمی تصریح کرد داعش را در موصل سرکوب خواهیم کرد و همزمان با آغاز عملیات هرگز به داعش اجازه فرار به سمت سوریه را نخواهیم داد. 
 
وی افزود همه خروجی هایی که ممکن است داعش برای فرار از آنها استفاده کند را شناسایی و رصد کرده ایم و با فرمان نخست وزیرعراق، عملیات خودمان را برای آزادی موصل و رهایی مردم از یوغ تروریست ها بلافاصله آغاز خواهیم کرد. 
 
عملیات موصل از چند محور مختلف آغاز می شود که مهمترین ان محور القیاره در شصت کیلومتری جنوب موصل و محور سهل نینوا در بیست کیلومتری شرق موصل خواهد بود. 
 
خبرهای رسیده از موصل از اقدام داعش در قطع برق خبر داد تا مردم اخبار دولت عراق مبنی بر تلاش برای حمله همه جانبه به موصل را نشنوند. 
 
همچنین خبرها حاکی است تا دو روز گذشته ده ها کامیون بزرگ مهمترین اسناد و تجهیزات سران داعش را از موصل به شهر الرقه سوریه انتقال دادند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بینام ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    یه جا گفته تمام راه های فرار به سوریه بسته شده,باز یه جا گفته ده ها کامیون اسناد وتجهیزات داعش رو به رقه سوریه برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • میراحمد ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    0 0
    با امیدوتوکل ویاری خداوکوری چشم خائنین ومزدوران جهت پیروزی بپیش که خداوندنصرت وپیروزی حق برباطل را وعده وبشارت داده است .مرگ بردولتهای نوکرصفت ترکیه وسعودی آلیهودوخائنین ومزدوران داخلی آنها چون بارزانی ملعون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس