کد خبر 641223
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

علی رغم تلاش های القاعده برای توقف جنگ خونین میان دو گروه جندالاقصی و احرارالشام در استان های ادلب و حماه سوریه منابع میدانی از حملات شبانه گسترده دو طرف به مقرها و مناطق تحت سیطره یکدیگر خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- علی رغم تلاش های القاعده برای توقف جنگ خونین میان دو گروه جندالاقصی و احرارالشام در استان های ادلب و حماه سوریه منابع میدانی از حملات شبانه گسترده دو طرف به مقرها و مناطق تحت سیطره یکدیگر خبر داده اند.

گسترش درگیری های احرارالشام و جندالاقصی

بنابر این گزارش، شب گذشته صدها تن از عناصر احرارالشام حملات گسترده ای را بر علیه مقرها و مراکز استقرار گروه جندالاقصی در البارة ، بديتا، مشون، كفرشلايا، حرش بسنقول، المسطومة، فيلون، كورين، حزارين، عين شيب، جدار و كفرجالس در منطقه غرب و جنوبی استان ادلب سوریه انجام دادند که به سیطره کامل انها بر کلیه این مناطق منجر شده است. منابع نزدیک به احرارالشام از دستور کار این گروه برای نابودسازی کامل جندالاقصی خبر داده اند. شب گذشته در جریان حمله احرارالشام به مقر جندالاقصی در شهرک حزارين ادلب جسد محمد منیر ملقب به الدبوس فرمانده نظامی و موشکی این گروه در حالیکه اعدام میدانی شده بود کشف گردیده است. وی مسئول و متولی اصلی حملات موشکی علیه شهرها و مناطق مختلف سوریه در استان های ادلب، لاذقیه، حماه و حلب بوده است. لازم به ذکر است که گروه جندالاقصی از سوی احرارالشام به بیعت مخفیانه با داعش و قرار داشتن در ترور و بمبگذاری در مناطق مختلف استان ادلب که صدها کشته و زخمی برجای گذاشته متهم می باشد.

گسترش درگیری های احرارالشام و جندالاقصی

گسترش درگیری های احرارالشام و جندالاقصی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس