نظامیان رژیم صهیونیستی به‌سمت جوانان فلسطینی در شرق نوار غزه گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور شلیک کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از المیادین، در پی درگیری بین نظامیان صهیونیست و جوانان فلسطینی در شرق نوار غزه، 5 جوان فلسطینی زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه به‌سمت جوانانی که در راهپیمایی‌های هفتگی در تپه ام‌حسنیه در شرق اردوگاه البریج و در نزدیکی پایگاه نظامی ناحل عوز در شرق نوار غزه شرکت کرده بودند، گلوله جنگی و گازهای اشک‌آور شرکت کردند.

از آغاز انتفاضه سوم فلسطین که از اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شده است، هر جمعه دهها نفر از جوانان فلسطینی راهپیمایی می‌کنند.

سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است از انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین جلوگیری کند، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

نظامیان صهیونیست طی روزهای گذشته چندین شهروند فلسطینی را به‌بهانه اینکه قصد اجرای عملیات علیه صهیونیست‌ها را داشتند، به شهادت رساندند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس