کد خبر 634580
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

سازمان حقوقی 'مجموعه کار برای فلسطینیان سوریه' در گزارشی اعلام کرد که 80 هزار فلسطینی ساکن سوریه در اثر جنگ و شرایط سخت در اردوگاه های این کشور مجبور به فرار به اروپا شده اند.

 به گزارش مشرق، شبکه اسکای نیوز عربی، براساس گزارش این نهاد حقوقی در اثر جنگ سوریه تاکنون 3 هزار و 247 فلسطینی کشته و بیش از یک هزار و صد نفر نیز بازداشت شده اند.

همچنین طبق گزارش مجموعه کار برای فلسطینیان سوریه، تاکنون از آغاز جنگ سوریه 220 هزار نفر مجبور به فرار از سوریه شده اند که 80 هزار نفر از آنها وارد قاره اروپا شده اند.

این مجموعه همچینین اعلام کرد که تاکنون سه هزار و 247 فلسطینی در سوریه در اثر خشونت های حاصل از جنگ این کشور از سال 2011 و در مسیر رسیدن به اروپا و نیز در نتیجه شرایط سخت کشته شده اند.

طبق این گزارش، فلسطینیان در داخل سوریه در اردوگاه هایی مانند اردوگاه سبیه و حندرات و الیرموک و خان الشیخ که شمار زیادی از ساکنان آن فرار کرده اند هنوز در شرایط وخیم و خشونت های حاصل از جنگ داخلی این کشور به سر می برند.

جنگ سوریه که از اسفند ماه سال 2011 و در ابتدا با اعتراض های صنفی شروع شد در سال 2012 با حمایت کشورهای غربی - عربی، گروههای تروریستی - تکفیری از جمله داعش در این کشور ظهور کردند که در اثر خشونت های این جنگ تاکنون بیش از 470 هزار نفر کشته و میلیون ها نفر نیز آواره شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس