کشیش شهر کوچک "فلینت" از "دونالد ترامپ" به دلیل سوءاستفاده سیاسی از کلیسای این شهر انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از دیترویت نیوز؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در جریان سفر تبلیغاتی خود به میشیگان به شهر فلینت رفته و از کارخانه تصفیه آب شهر بازدید کرد. وی سپس راهی کلیسای شهر شد و برای 70 نفر که از قبل به مراسم دعوت شده بودند، سخنرانی کرد.

"گرین تیمونز،" کشیش کلیسای شهر، از سخنرانی انتخاباتی ترامپ در داخل کلیسا به شدت عصبانی شد و گفت وی حق نداشت از محیط معنوی کلیسا در جهت تبلیغات سیاسی خود استفاده کند.

ترامپ در سخنرانی کلیسای فلینت به مشکلات اقتصادی شهر و روند نزولی تبادلات تجاری در شهر اشاره کرد و آن را به بی‌کفایتی "بیل کلینتون،" رئیس جمهور پیشین آمریکا، و بی‌کفایتی "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور، ربط داد.

ترامپ در این باره گفت: کلینتون در سیاست‌های اقتصادی نیز همانند سیاست‌های خارجی شکست خورده است. او بر روی هر موضوعی که دست گذاشته، به نتیجه نرسیده است.
 
کشیش کلیسا در میانه صحبت ترامپ، سخنان او را قطع کرد و گفت: آقای ترامپ من شما را به اینجا دعوت کردم تا درباره آنچه در فلینت انجام داده‌ایم صحبت کنید و قدردان زحمات ما باشید، نه اینکه یک سخنرانی انتخاباتی ارائه دهید.
 
ترامپ خیلی زود حرف کشیش را پذیرفت و گفت: اوه ... بسیار خوب. راجع به فلینت صحبت می‌کنیم.
 
نامزد جمهوری‌خواه سپس موضوع صحبت‌هایش را حول محور مشکلات شهر از قبیل بحران آب آن تغییر داد. تعدادی از مهمانان در هنگام سخنرانی ترامپ اختلال بوجود آوردند و مدام حرف‌های او را قطع کردند که کشیش تیمونز به این افراد تذکر داد و گفت: به ترامپ احترام بگذارید، او مهمان کلیسای من است.
در همین زمان ترامپ از حمایت کشیش تشکر کرد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس