آیت الله جنتی گفت: باید به صورت شفاف متهمان و متخلفان حقوق‌های نجومی را به ملت معرفی کنند.

آل سعود اعقاب ابوسفیان است/ با چه جرأتی محرمانه FATF را امضاء کرده‌اند/ می‌خواهند فاتحه همه چیز را در کشور بخوانندبه گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه تهران، اظهار داشت: دعای عرفه بهترین دعاهاست هر چند دعاهای دیگر هم هستند ولی این دعا فوق‌العادگی خاصی دارد چرا انسان را دچار دگرگونی می‌کند؛ این دعا را با دقت و توجه خاص و حضور قلب بخوانید و یادتان باشد چه کسی و کجا این دعا را خوانده است.

وی افزود: حجاج عزیز ما را در حالت عبادت و احرام به خاک و خون کشیدند. خدا ظالمان سعودی را با دشمنانشان محشور کند که جمعه خونین دیگری به راه انداختند.

امام جمعه موقت تهران بر همین اساس اضافه کرد:‌ فاجعه منا قلب همه را خون کرد 7 هزار نفر در زمین امن الهی را کشتند تعجب است. دنیا به کجا می‌رود این فاجعه بی‌سابقه بود.

وی درباره حقوق‌های نجومی تصریح کرد: در جمهوری‌اسلامی آنجایی که رهبری امام و مقام معظم رهبری را دارد چطور چنین تخلف‌هایی صورت می‌گیرد؟ برخی بدون عنوان بیت‌المال را به حراج برده و به جیب می‌زنند. چطور است که کسی نظارت نمی‌کند؟ مجلس کجاست؟

وی ادامه داد: باید به صورت شفاف متهمان و متخلفان حقوق‌های نجومی به ملت را معرفی کنند. اینها اموال مردم و ملت است لذا باید با خوی اشرافی‌گری مقابله شود.

امام جمعه موقت تهران در ابتدا با یادآوری فاجعه منا در سال گذشته اظهار داشت: فاجعه منا قلب همه را خونین کرده و یک سال از این فاجعه می‌گذرد. 7 هزار نفر را در زمین امن الهی کشتند. این تعجب است، دنیا به کجا می‌رود. حرم امن الهی که حیوانات هم باید در آنجا امنیت داشته باشند آنگاه زائران خانه خدا در حالت احرام و با لب تشنه می‌کشند و بعد آنهایی هم که نیمه جان هستند کانتینر می‌برند و ذره‌ای آب هم به آنها ندهند و در همان حالت از دنیا بروند.

وی بر همین اساس اضافه کرد: این اتفاق بسیار بی‌سابقه‌ای بود و تعجب آور است؛ دنیا دنیای ظلم است. این دنیا ظلمت‌کده است. ظلم همه جا را فرا گرفته و نفس مردم دنیا در نمی‌آید. ما که داد و فریادهایمان را داشتیم و حرف زدیم ولی در دنیا این اتفاق نیفتاد. در هر صورت همه شهدای فاجعه منا که مربوط به کشور ما نبودند. کشورهای مختلف عربی و یا غیر عربی و سنی دم نزدند و یا یک حرف سر زبانی گفتند و گذشتند و مطالبه خون اینها را از این جباران فرعون‌صفت آل‌سعود نگرفتند.

جنتی همچنین تصریح کرد: چرا باید دنیا به سوی ظلم برود و ظلم‌پذیر باشد. همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند این وهابی‌های پست بی‌خبر از خدا به‌سان خنجر هستند که همیشه از پشت به قلب مسلمانان فرو رفتند. مقام معظم رهبری نیز در پیام اخیر خود القاب بسیار به حقی را برای رژیم خبیث آل‌سعود به کار برده است. القابی چون گمراهان روسیاه، قسی‌القلب، جنایتکار، از خدا بی‌خبر، بی‌دین، بی‌وجدان، تجهیزکننده گروه‌های تکفیری و شرور فتنه‌انگیز در کشورهای اسلامی به کار بردند. به نظر من قضیه جاهلیت قبل از اسلام در حال تکرار شدن است.

وی ادامه داد: حضرت ابراهیم (ع) خانه خدا را برای یکتاپرستی بنا کرد اما به دست بت‌سازان و بت‌پرستان افتاد که اکنون هم همین گونه است. پس از مدتی که این خانه، خانه امن بود و عبادت خدا در آن صورت می‌گرفت به دست کسانی می‌افتد که از اولاد و القاب همان نسل‌های ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها هستند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه خود با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی از سوی برخی مدیران خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی که رهبری امام بزرگوار و مقام معظم رهبری را دارد چگونه چنین اتفاقی باید بیفتد و این گونه پول‌های بیت‌المال را حراج کرده و به جیب می‌زنند. با اسم و یا بدون اسم و رسم این پول‌ها را به جیب می‌زنند ولی چرا کسی نظارت نمی‌کند. مجلس کجاست؟ بنده به نمایندگان مجلس هم گفتم که شما وظیفه نظارت دارید. اگر نظارت می‌کردید که این گونه نمی‌شد. شما باید ببینید چه کسانی چه مقدار پول می‌گیرند. آیا این پول‌ها به حق گرفته می‌شود یا ناحق هستند. نظارت مجلس کجاست؟

جنتی همچنین یادآور شد: ما در درجه اول می‌خواهیم که متهمان حقوق‌های نجومی به مردم معرفی شوند. این یک خواسته ملی و سخن ملت است. چراکه این مال مربوط به مملکت است و یک مطالبه جدی است که متهمان باید شناخته شوند؛ مقدار اتهامات آنها نیز باید معلوم شود و اطلاع‌رسانی شفاف باید به مردم صورت گیرد. عدالت باید به صورت قاطع اجرا و با خوی اشرافی‌گری باید مقابله شود چراکه این گونه موارد اشرافی‌گری است.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم راجع به مقاماتی که متخلفان زیرنظر این افراد کار می‌کردند سخن بگویم که چرا اینها نشستند و نگاه کردند. سوال اینجاست آیا اینها بی‌خبر بودند و یا با خبر و راضی؟ خوی اشرافی‌گری اگر بر متخلفان حاکم است بر این مقاماتی که ساکت بودند هم حاکم است. این گونه موارد موجب سلب اعتماد مردم می‌شود. اگر دولت بخواهد اعتماد مردم را داشته باشد (که باید داشته باشد) باید این موجبات سلب اعتماد مردم را از بین ببرد.

جنتی با اشاره به نقش سه قوه در پیگیری و رسیدگی به حقوق‌های نجومی گفت: سه قوه نیز در رسیدگی و برخورد با متخلفان وظیفه دارند و هرسه باید به این قضیه رسیدگی کنند. رسانه‌ها نیز تاکنون خوب عمل کردند خدا خیرشان بدهد. از این به بعد نیز قضیه را باید برای آینده هم پیگیری کنند. اینها مکرر وعده دادند که با متخلفین برخورد می‌شود ولی عمل نشد. نهایتا با 13 یا 14 نفر برخورد شد اما این همه سر و صدا که مربوط به این تعداد نبود. با سایر متخلفین نیز باید برخورد شود و این پیگیری باید مستمر باشد. فرق اینها با بقیه چیست؟

وی همچنین یادآور شد:‌ در برخی جاها جهش عجیبی پیدا شد مانند صندوق توسعه. موضوع صندوق توسعه بسیار عجیب است. در دو سه سال اخیر این صندوق یک جهش عجیبی برای بالا کشیدن اموال بیت‌المال پیدا کرده و گاهی هم برداشت 57 میلیون دارند. اینها واقعا مصیبت است که بر مردم وارد می‌شود. برخی متهمین در هیات‌های مدیره چند شرکت دخالت دارند. برخی از اعضای این هیات‌مدیره در 23 هیات مدیره دیگر هم عضو هستند و بعد هم کار خود را دارد. این آقا چگونه می‌خواهد به اینها برسد. اینها مسائلی است که باید پیگیری شود. از دستگاه‌هایی که زیان‌ده بوده و ورشکست شده پاداش به اینها دادند. دستگاه خود زیان‌ده و ورشکسته است ولی از آن پاداش می گیرند. البته موارد دیگری هم از قبیل املاک هم هست که آنها هم باید پیگیری شود.

وی در خصوص منافقین و انتشار فایل صوتی منتظری، عنوان کرد: مسئله منافقین و این نشر فایل صوتی این شیخ ساده‌لوح که دل امام را خون کرد و حال باید در آن دنیا جوابش را بدهد، این فایل را منتشر و نظام و امام را به صورت بدی محکوم کردند که خداوند از سر تقصیر آنها نگذرد. با انتشار این فایل آن را به دست منافقین دادند و این حربه‌ای شد برای منافقین تا کل نظام ما را محکوم کنند. منافقین کسانی هستند که اکنون فرانسه، ‌آمریکا و انگلیس از آنها حمایت می‌کنند. منافقین کسانی هستند که 17 هزار نفر را در این مملکت شهید کردند. شهید باهنر، رجایی و بهشتی را کشتند و هر کجا توانستند شهید کردند. حال برخی در حال رشد و تربیت منافقین هستند تا کم کم تقویت شوند و رنگ سیاسی به آن بدهند.

جنتی بر همین اساس اضافه کرد: مهدی هاشمی که با نظر امام اعدام شد و این حکم امام بود و صاحب این فایل صوتی را هم امام قاطعانه عزل کردند و گفتند عکس او را از دیوار پایین بکشید ولی امام به حق کار کرد چراکه این منشا فساد بود. برخی می‌گویند رافت اسلامی؛‌ اسلام هم رافت دارد و هم خشونت. خداوند هم رحمان است و هم منتقم بنابراین باید با افراد برخورد مناسب کرد. اگر بخواهند به اینها مجال بیشتری بدهند اینها ریشه نظام را می‌کندند. اینها باید ریشه‌کن شوند تا ریشه‌های نظام برپا شود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: درباره توافق ضد پولشویی FATF باید بگویم که یک مسئله عجیب و غریب است که نمی‌دانم با چه جراتی محرمانه یک سند را امضا کردند به نام FATF. اینها این قرارداد را امضا کردند. نزد بنده این سند را آورده‌اند و کامل آن را دیده‌ام و ترجمه انگلیسی آن را هم دارم. آنها می‌خواهند به نام مبارزه با پولشویی اطلاعات مالی و بانکی ما را به دشمن بدهند می‌خواهند خودمان خودمان را تحریم کنیم. این یک تحریم خودی است.

وی بر همین اساس افزود: این قرارداد یعنی افراد و نهادهایی را که دشمن آنها را نمی‌پسندد و می‌خواهد براندازد را تحریم کنیم. دشمن می‌خواهد سپاه و نهادهای انقلابی را تحریم کند. کسانی که خون و جان دادند و این نظام را در 8 سال حفظ کردند را تحریم کند. آنهایی که سینه سپر کردند و کار می‌کنند و جلوی دشمن می‌ایستند را می‌خواهند تحریم کنند. می‌خواهند اینها را تحریم مالی کنید.

خطیب جمعه تهران تصریح کرد: قرارگاه خاتم با این همه خدمات بسیاری (که اکثریت نمی‌دانند) را می‌خواهند تحریم کنند. شما چه جراتی دارید که چنین کاری می‌کنید؟ مجلس می‌خواهد چه کار کند؟ مجلس نباید در این قضیه ساکت باشد. مجلس حق نظارتی دارد و باید نظارتش را اعمال کند. این قرارداد مسئله بسیار پیچیده و مهمی است که اگر اتفاق بیفتد ما باید فاتحه بسیاری از چیزها را بخوانیم و در برابر دشمن تسلیم شویم. برای اینکه آمریکا راضی شود آنها تحریم‌مان می‌کند خودمان هم خودمان را تحریم می‌کنیم تا احسنت و آفرین به ما بگویند.

جنتی در خاتمه تاکید کرد: اجمالا 78 فرد و نهاد با این موافقتنامه (FATF) تحریم می‌شوند. اینها در حقیقت یک مصیبت است که البته نمی‌توانند این کار را بکنند و جلوی این کار گرفته می‌شود و به خواست خداوند امضای خود را پس می‌گیرند. محرمانه می‌روند امضا می‌کنند. به چه جراتی شما می‌روید برخلاف مصالح ملت محرمانه سندی را امضا می‌کنید؟ در هر صورت جلوی این امر گرفته می‌شود ولی باید درسی برای اینها می‌شود که خدا و انقلاب و نظارت مردم را در نظر بگیرند و بعد هر کاری که می‌خواهند بکنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    با اين أوصاف صراط مستقيمي در كار برخی نيست
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    حضرت آیت الله مجلس همنوا با دولت دهانش بسته است....
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مجلس چرا منفعل بوده؟!!!
  • اسکندری ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    دوستان ارزشی تخصص را از یاد برده اند.
  • اسفندیار ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    با تو دست ندادند تا از همه چیز دست بکشند
  • ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    خیلی جالبه اجرای قانونی پیشنهاد مصوب دولت قبل در مجلس قبل حالا توسط این دولت بد شد و صراط نا مستقیم؟
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    یک امام جمعه چرا درباره سیاست و اقتصاد اظهار نظر ميكنه!!!
  • سبحان شاهمرادی اصولگرا ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مجلس باید رئیس جمهور را استیضاح کند
  • ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    در پاسخ با ناشناس از انگلیس خلط مبحث نکنید. اون مربوط به کلیت قانون پولشویی بوده است که همه کشورها به آن پایبندند و این علاوه بر آن است که ما تحت برجام به خواسته های استکبار گردن بگذاریم.بیخود این دولت و آن دولت نکنید .آقایی که این الحاقیه را امضا کرد از وزرای دولت تدبیر! و امید است.
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مام هنوز متوجه نشدیم ارتباطش به ایشون چی بوده!
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    تو خوبی !
  • ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ملت و مجلس پشت سر روحانی حواستتون رو خوب جمع کنید !
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    هر ایرانی‌ حق داره به نوبه خودش در باره سیاست و اقتصاد و مسائل اجتماعی اظهار نظر کنه ، آیت‌الله جنّتی که از سیاستمداران قدیمی‌ هستند و دبیر شورای نگهبان میباشند و عضو مجلس خبرگان هستند اصلا وظیفه دارند که در این مورد نظر بدن و حتی بازخواست کنن مسوولین را.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    من کاری به بد یا خوب بودن fatf ندارم .اما دلیل نمیشه که تصمیماتی این چنینی که خیلی تخصصی هست همه راجع به اون نظر بدن.من مصاحبه وزیر اقتصاد رو گوش کردم توضیحات ایشون به نظر کامل و مستدل بود حتی مجری سخت گیر تلویزیون هم قانع شد اما خیلی از سایت هایی که دایم در حال انتقاد از دولت هستند زحمت بازنشر اون رو هم ندادند .fatf اگر بد هست نهادهای تصمیم گیر کشور مثل شورای عالی امنیت ملی باید تصمیم بگیرند و اون رو لغو کنند .تمام کشورهای دنیا جز ایران و کره شمالی گویا عضو fatf هستند .وزیر اقتصاد هم در مصاحبشون گفتند که نهادهای انقلابی داخل کشور کاملا با دولت همکاری میکنند و امکانات بانکی و مالی کشور در اختیار اونها هست.
  • مهدی از قم ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ناشناس امریکایی از توهم در بیا لطفا و از خونه برو بیرون ببین مردم چه دل خونی از این دولت دارند.شاید تو و امثال تو راضی باشند اما مردم نه
  • مهدی از قم ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    چون اینقدر بی سواد هستید که نه اصول و مبانی ایتدای علم سیاست را بشناسید و نه دین مبین اسلام را.اسلام با مسیحیت و بودیسم و...تفاوت دارد اسلام دینی است که سیاست و دیانت ان عین هم است
  • ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مشکل مملکت دقیقا همینه هر کس راجب هر چیزی که بهش مربوط نیست نظر میده ! شما تخصص پولشوی داری ؟
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    :)) حتما دولت قبلی با تورم 40% محبوب نه ؟؟؟
  • علی ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ناشناس از آمریکا اصلا آقای جنتی رو می شناسید؟مسئولیت های ایشان را می دانید؟ حتی آمریکا که دین در سیاست دخالت ندارد حاضر به وطن فروشی و دادن چنین امتیازاتی به کسی نیستند، شما هم برو بسوز که جنتی نور چشم اسلامه و ایرانه
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    (( برخی بدون عنوان بیت‌المال را به حراج برده و به جیب می‌زنند. چطور است که کسی نظارت نمی‌کند؟ مجلس کجاست)) اقای جنتی ما شما را دوست داریم اما خداوکیلی یک سوال؟ یعنی شما این حرف را به ما می زنی یعنی شما توقع داری بنده پاشم با گرز برم در مجلس و ساختمان دولت بگم ای نفس کش بیابیرون می خوام نجومی ها را تادیب کنم اخه برادر من ما که یک فرد عامی هستیم یکم هم بخوایم تو جامعه حرف بزنیم فردا صد تا انگ بهمون می زنند شاید هم سر از زندان در بیاریم و بهمون بگویند ضد انقلابید مگر نعمت زاده را یادت رفته که به ملت گفت ضد انقلابید که خودرو های بی کیفیت داخلی را نمی خرید حالا از ما چه توقعی دارید شما توی نظامید شما توی نظام قدرت دارید می توانید پیگیری کنید شما چرا برخورد نمی کنید شما می تواند با قوا مملکت حشر و نشر کنید اگر این موارد به دست شما حل بشه شما وظیفه دینی اتون را انجام دادید ولی اگر برخورد نکردید نمی گم حل نکردید شما در وظیفه تان کوتاهی کرده اید تنها کاری که از من نوعی بر می اید دادن یک برگ رای است که ما هم خوب می دونیم خرداد 96 با اون برگه چیکار کنیم حالا شما پیگر باش تا به ما نگند ضد انقلاب مشرق نترس حرف حقه چاپ کن
  • سینا ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    ماشاالله به اطلاعات نماز جمعه نماز سیاسی عبادی،امام جمعه موظف در مورد مسائل سیاسی ایران و جهان اطلاع رسانی کنه از اون گذشته آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان و عضو شورای نگهبان هستند ایشان نظر ندهند پس کی نظر بده؟ جان کری؟ اتحادیه اروپا چطوره؟ اونا هر چی بگن قبوله؟؟
  • ناشناس ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    وا اسفا، دیگه چی مونده بدن بره؟؟ هسته ای،کاهش بودجه نظامی،قراردادهای مخفیانه نفتی، اومدن شرکتهای بد عهدغربی مثه پژو، FATF و ...
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مهدی از قم ؛حالت خوبه؟خونه تان کوجاست؟
  • ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    حالت خوبه؟
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    خدا شفات بده !
  • مهدی از قم ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    اگر دوست داری محبوبیت دولت قبل رو ببینی استقبال مردم از احمدی نژاد رو نگاه کن.سال اخر دولت قبل تورم بالا بود که اون هم حاصل مشاوره دادن اربابان شما برای تحریم به امریکا و ایجاد بحران ارزی و مالی بود.حالا شما میشه بگید تورم 50درصد دولت هاشمی رفسنجانی حاصل چی بود؟؟؟؟؟اون موقع که نه تحریم بود و نه انرژی هسته ای و....
  • بهروز ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    مشکل مملکت اینه که امثال شماهایی که یه جو سواد سیاسی ندارین و نمیدونین جایگاه ایت الله جنتی و نماز جمعه چیه اراجیف بلغور کنین و برای هر چی که دولت داره به باد میده میاین تو خیابون لامبادا میرقصین
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    بهشون میگم !
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    این مجس مال این حرف ها نیست
  • ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    پسر خوب مثل اینکه ایت الله جنتی بزرگوار رئیس شورای نگهبان هستند به این عزیز بزرگوار مربوط است به همه دلسوزان کشور مربوط است
  • ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ناشناس اصلا بحث پولشویی نیست بحث خیانته به ارگانهای نظامی مثل سپاه و بسیج
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    والسلام
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ایت ا دیروز حتی در نماز جمعه نتوانست درست تلفظ کند وای به حال اینکه بدانند مفهوم ان چیست
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    مگه این قرارداد FATF مبارزه با پولشویی و فساد نیست ؟! پس چرا اجرا نشه ؟ چرا باهاش مخالفید ؟ یکی ما رو روشن کنه ، این قرارداد فقط همین رو میگه یه خبرای دیگه ایه ؟
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ناشناس ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹ اگر فقیه جامع الشرایط مثل آقای جنتی تخصص فقه تجارت ندارد پس تو داری؟ تازه آمریکاییها باید پولشویی ما را تشخیص دهند؟ دقیقا عین صهیونیستها رفتار می کنید. وقتی کسی دم از مخالفت با هولوکاست یا اسراییل می زند می گوید طرفدار نژاد پرستی است. حالا هم هر کس دم از حفظ راههای تامین مالی سپاه و نهادهای انقلابی و مقاومت می زند او را طرفدار پولشویی می نامید.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    لطفا FATF با نام اصلی یعنی مبارزه با پولشوئی منتشر شود
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    ایشون زمان احمدی نژاد کجا بودند؟ تمام صندوق ذخیره ارزی غارت شد حرفی نزد چرا؟ 800 میلیارد دلار غارت شد حرفی نزد چرا؟ معلومه مردم می دونن لطفا بسه
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    وقتی وزیر حرف خودش و میزنه مجری دیگه چی بگه هر چند که مجری تلویزیون هم ملاک ساده اندیشانه ایست اگر امکانات در اختیار است پس این محرومیتی که در قراردادهای ننگین نفتی جدید اتخاذ شده دیگر چیست اینقدر از این دولت منفعل در برابر منافع ایران حمایت نکنید ضمنا اگر این قرارداد برای مبارزه با پولشویی است و همه هم امضایش کرده اند پس این داعشیان دقیقا از کجا تامین مالی و جانی و تسلیحاتی و .... میشوند
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    شما که تا حالا با این دلایل روشن نشدی وسط خود خورشید هم روشن نمیشی این خودتحریمیها و تضعیف امنیتی را نشنیدی یا مصلحت نبود بشنوی شما که خوب میفهمید لطفا روشن کنید عربستان و ترکیه و ارباب آمریکا مثلا پایبند این قراردادند که داعشیها مدام پروارتر میشوند منشااش را فساد نابود کرده پس دقیقا قرار است با این قرارداد چه مبارزه ای با تروریسم شود
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    خطاب به ناشناس 59 : 10 عزیز جان من خودم یک اصلوگرای پر و پا قرصم ، ولی واقعاً تاکنون از این قرارداد سر در نیاوردم ، پس خواهشاً با کنایه و طعنه آمیز سخن نگید ، ما هم از خودتونیم برادر .
  • vahid ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    اینطور که داره پیش میره معلوم نیست که دیگه چه امتیازاتی رو بدیم ؟؟ کاپیتولاسیون ؟؟؟؟
  • وحید ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    آخه مجلس چکار کنه بزرگوار وقتی دولت هرکاری می خواد برای خودش میکنه ؟؟؟ نه نظر مجلس براش مهمه ؟؟؟ نه نظر آقا ؟؟؟؟
  • vahid ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    آخه ایکیوسان مگه خودت سیاستمداری یا اقتصاد دان که داری درباره اینگونه مسائیل اظهار نظر می کنی ؟؟؟!!!! بزرگواری لطفاً یه سری به خودت بزن و کمتر نق بزن ! مهم مغز کلامه که از این سخنرانی بر میاد که سخنران به عمق ماجرا وقفه .
  • وحید ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    همون جایی که تو بودی !!
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
    0 0
    درودخدابرمردخداخداحضرتعالی رابرای نظام اسلامی حفظ کند
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۱
    0 0
    خودتحریمی و تضعیف موقعیت نهادهای امنیتی ایران و مبارزان واقعی با تروریسم در منطقه از دستاوردهای این قرارداده شما هم اصولگرا باش البته فقط برای دل خودت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس