کد خبر 628248
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

برای اولین بار بازی بین 2 تیم ملی فوتبال ایران و چین گلی در بر نداشت.

به گزارش مشرق، در بازی‌های گذشته بین 2 تیم نتایج مختلفی ثبت شده است اما همواره در بازی‌های 2 تیم حداقل یک گل ثبت شده بود و حالا برای اولین بار بود که تیم ملی فوتبال کشورمان بازی خودش را برابر تیم ملی فوتبال چین با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسانده است.

ایران و چین که 25 بار تا به حال با هم بازی داشته‌اند 6 بار بازی را با تساوی به پایان رساندند که همواره این تساوی‌ها با نتایج 1-1 و نتیجه 2-2 بوده است.

ایران و چین برای اولین بار در سال 55 با هم بازی کردند البته این بازی 0-0 شد اما در وقت اضافه ایران 2 گل دیگر به تیم ملی فوتبال چین زد و بازی با برد 2-0 تیم ملی فوتبال کشورمان به پایان رساند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    از بخش ورزشی مشرق عزیز بیش از این انتظار داریم که بیشتر دقت و مطالعه داشته باشد تا اطلاعات اشتباه منتشر نکند . ظاهرا دوستان ورزشی مشرق ما مطلع نیستند که در یک بازی رسمی و در جام ملتهای 1988 آسیا در دوحه قطر در بازی رده بندی سوم چهارمی ما با چین بازی کردیم و نتیجه بازی پس از 120 دقیقه تلاش 0-0 شد و ما در ضربات پنالتی برنده شدیم و مقام سوم جام ملتها رو به سر مربیگری مرحوم دهداری بدست آوردیم. پس این تساوی امروز پس از 40 سال نیست بلکه پس از 28 سال هست.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس