کد خبر 628113
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

رئیس بنیاد شهید در دولت سابق با بیان اینکه مدیر عامل بازداشت شده بانک دی منصوب شده در دولت یازدهم است،گفت:اگر مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص زمان و دوره تخلفات شفاف‌سازی نکند، مجبور به اطلاع رسانی در این زمینه خواهم شد.

به گزارش مشرق، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سابق اظهار داشت: مدیر عامل بازداشت شده بانک دی، مدیرعامل منصوب در دولت یازدهم است و تخلفاتی که منجر به بازداشت ایشان شده ربطی به تحقیق و تفحص از بنیاد در دوره مدیریتی اینجانب در بنیاد ندارد.

وی افزود: در صورتی‌که مسئول محترم تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته در بانک دی و موسسات اقتصادی بنیاد شفاف سازی لازم را انجام ندهد، اینجانب مجبور خواهم شد علی‌رغم میل باطنی خودم در خصوص زمان و دوره تخلفات صورت گرفته اطلاع رسانی لازم را انجام دهم.

زریبافان در پایان تصریح کرد: اینجانب از همه رسانه‌هایی که با سوء استفاده از مصاحبه‌های مسئول تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و بصورت ناجوانمردانه اینجانب و بنیاد شهید و امور ایثارگران را تخریب کرده‌اند به مراجع قضایی شکایت کرده‌ام و تا آخر برای اعاده حیثیت خودم و همکارانم خواهم ایستاد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • جانباز ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    به چپاول عادت کردیم
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
    0 0
    عجب روزگاری شده؛جریان اصلاحات و دولتی‌ها باتوجه گندهایی که در این سه سال زده‌اند و دیگر جوابی برای مردم ندارند بدهند، (آن هم 9 مانده به انتخابات) به نظر می‌رسد، برای فرار از پاسخگویی و تبلیغات برای انتخابات سال 96 ،دست به چنین سناریویی زده‌اند که نمونه‌‌های آن تخریب تمام عیار "دولت قبل" و "شهرداری تهران "می‌باشد! البته این شیطنت آنان همچنان ادامه خواهد یافت.
  • ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 0
    می دونین علت وقوع جنگ جهانی اول و دوم چی بود؟ بله درست حدس زدین دولت قبل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس