بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی‌های صورت گرفته در فرانسه، 85 درصد فرانسویان با نامزدی اولاند در انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

به گزارش مشرق، بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مؤسسه «ایفوپ» برای هفته‌نامه فرانسوی «ژورنال دودیمانش»، 85 درصد فرانسویان هم‌اینک با نامزدی «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 مخالف هستند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، مخالفت 85 درصدی فرانسویان با نامزدی اولاند در انتخابات آتی فرانسه در حالیست که اولاند هم‌اکنون عنوان نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور جمهوری پنجم فرانسه را یدک می‌کشد و فرانسویان وی را در اداره امور کشور و برآورده کردن انتظارات و خواسته‌های خود ناتوان ارزیابی می‌کنند.

طبق نظرسنجی‌های پیشین، اولاند در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری 2017 در برابر هر یک از رقبای خود که قرار بگیرد، از گردونه رقابت‌ها خارج شده و حذف خواهد شد.

اوضاع نامناسب بازار کار و معضل بیکاری در این کشور به حدی است که کارشناسان و اقتصاددان‌ها نیز بدبینی خود را پنهان نکرده و می‌گویند که فرانسه کشوری است در حوزه پولی یورو که در بحران فرو رفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی آن نیست.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس