کد خبر 625200
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰

بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: خدا را شکر که همه سالم به ایران رسیدیم و مصدوم نداریم.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: فکر می کنم تیم خیلی خوب تا به حال کار کرده و اردوی ایتالیا خیلی خوب بود. آب و هوای خوبی بود و تمرینات خیلی خوبی داشتیم و خدا را شکر که همه سالم به ایران رسیدیم و مصدوم نداریم.
 
وی درباره اینکه با توجه به شناخت خوبی که ازقطر دارد چه صحبتی درباره این مسابقه دارد بیان داشت: قطر را خوب می شناسم.این تیم با تیمی که در استرالیا با آن بازی کردیم فرق کرده و قوی تر شده است. درست است که بازیکنانش خارجی است، اما الان برای قطر بازی می کنند. باید از دقیقه اول دقت کنیم تا با کمک تماشاگران بازی را ببریم.
 
هافبک تیم ملی درباره اینکه آیا این درست است که میزبان جام جهانی اینقدر بازیکن خارجی داشته باشد گفت:من نمی دانم درست است یا نه ولی این قانون فیفا است. ما نباید به این چیزها فکر کنیم جون تیم شان همین است. باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم. ما هنوز بهتر از قطر هستیم.
 
دژاگه درباره آمادگی شخصی خودش گفت: تمرینات خوبی انجام دادیم و در تمرینات خوب کار کردم. انشاءاله بتوانم در بازی تیم را کمک کنم. مهم پیروزی تیم است و مثل همیشه من سعی خودم را می کنم. باید با بازیکنان خوب بازی کنم و باید مثل همیشه کارم را انجام دهم.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس