دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: بخش بین‌الملل فیلم عمار حرکت جدید و رو به جلویی است. آوردن هنرمندان جهانی کار خوبی است و باید تداوم داشته باشد.

به گزارش مشرق، نادر طالب‌زاده، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار، درباره بخش بین‌الملل جشنواره عمار گفت: جشنواره‌ی عمار نسبت به قبل خیلی رشد کرده و به همین ترتیب بخش بین‌الملل هم کلکسیون بسیار خوبی از فیلم‌های مستند است.

 وی افزود: بخش بین‌الملل فیلم عمار حرکت جدید و رو به جلویی است. آوردن هنرمندان جهانی کار خوبی است و باید تداوم داشته باشد.

 دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با اشاره به حضور «میگل لیتین» فیلمساز شیلیایی در ایران گفت: لیتین اولین مهمانی بود که به ایران آمد و قرار است هر چند ماه یک بار یک هنرمند بین‌المللی در عرصه‌ی مستندسازی و مقاومت به ایران بیاید و در بین دانشجویان، هنرمندان و مردم حاضر شود.


منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • yas ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    واقع چرا جلوی برنامه های شمارو گرفتند؛فکر میکردند رفتن تو باند کدخدا؛یا کدخدارو نباید ناراحت کرد.....؛اینو میگن سیاست: از اون طرف مذاکره میکنه,راه توسعه رو میبنده,از اون طرف از حقوق بشر انتقاد میکنه ؛از اون طرف داعش درست میکنه ,از اون طرف جاسوس و منافقو میفرسته بمب گذاری کنند؛و از اون یکی طرف یواشکی تحریم میکنه ومیگه ساکت شو میخواستم بیشتر تحریمت کنم,ما داریم مذاکره میکنیم حالیته.......هههههه؛واقعا دشمن به شدت خبیث و عوضی داریم ما........
  • Unknown ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    تا زمانی که به فیلم هایی مثل فروشنده و ۵۰ کیلو آلبالو مجوز پخش داده شود افراد انقلابی مثل آقای طالب زاده جایی در حوزه فرهنگ و سینمای ما ندارند.
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    مایکل مور رو هم بیارید
  • nejad kerman ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    خیلی دوست دارم با آقای طالب زاده ملاقاتی داشته باشم بنده مسافرت های فراوانی به گوشه کنار جهان داشته ام و مخصوصآ آفریقا و مستند هائی گرفتم از استعمار فرانسه در این قاره . چه گونه میتوانم در این فستیوال مقاومت شرکت کنم و توانسته باشم کمی باشم در مسیر روشنگری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس