کد خبر 619372
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در اردوی ایتالیا به مصاف تیمی می‌رود که بیش از یک قرن سابقه دارد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران که برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا آماده می‌کند بامداد شنبه گذشته به منظور برپایی اردویی تدارکاتی راهی فلورانس ایتالیا شد.

تیم ملی در حال حاضر در در کمپ کاورچینوی فلورانس ایتالیا اردوی تدارکاتی خود را برگزار کرده و قرار است شاگردان کی‌روش 2 بازی دوستانه را در این اردو برگزار کنند.

طبق برنامه نخستین دیدار این تیم از ساعت 18 به وقت محلی روز جمعه 29 مرداد مقابل تیم تازه صعود کرده به لیگ سری B کالچو یعنی اسپال برگزار می‌شود. این دیدار در استادیوم مورگنی در شهر فورلی برگزار می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه آبی آسمانی‌پوشان اسپال بیشتر از یک قرن سابقه حضور در فوتبال ایتالیا را دارا هستند. این تیم در سال 1907 تأسیدی شده و 109 سال از تأسیس آن می‌گذرد.

همچنین ملی‌پوشان فوتبال ایران در تاریخ سه‌شنبه دوم شهریور نیز در دیدار تدارکاتی دیگر به مصاف منتخب امید سری B ایتالیا که از 14 باشگاه سری B تشکیل شده است، می‌روند که طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی این بازی پشت درهای بسته برگزار می‌شود. سرمربیگری این تیم به عهده ماسیمو پیسدا بوده و این تیم زیر نظر اتحادیه سری B اداره می‌شود.

تیم ملی ایران در تاریخ 4 شهریور به کار خود در ایتالیا پایان داده و ادامه تمرینات این تیم برای آماده‌سازی دیدار با قطر و چین از هفته‌های اول و دوم مقدماتی جام جهانی از روز 6 شهریور در تهران برگزار می‌شود.

همچنین کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران 25 بازیکن را به اردوی این تیم جهت حضور در اردوی ایتالیا فراخواند که در حال حاضر 24 بازیکن در اردو حضور دارند و امروز قرار است دژاگه نیز به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس