کد خبر 614971
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه طی 24 ساعت گذشته پس از درگیری های شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به سیطره کامل بر شهر راهبردی کنسابا واقع در شمال استان لاذقیه این کشور شده اند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه طی 24 ساعت گذشته پس از درگیری های شدید با گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد موفق به سیطره کامل بر شهر راهبردی کنسابا واقع در شمال استان لاذقیه این کشور شده اند.

{$sepehr_media_1698879_400_300}

بنابر این گزارش، رزمندگان سوری از ساعات ابتدایی صبح امروز پس از تثبیت موقعیت خود در کنسابا، ساعتی پیش دهکده بیت جناور در شمال غرب این شهرک را هم از وجود تروریست‌های ترکستانی و جیش الفتح پاکسازی کنند. کارشناسان معتقدند هجوم بی‌سابقه تروریست‌ها به شهر حلب موجب خلیه محورهای عملیاتی شمال استان لاذقیه سوریه گردیده و فرصت برای ارتش سوریه فراهم شده تا همه مناطق از دست رفته را بازپس گرفته و عملیات خود را تا پاکسازی کامل مناطق اشغالی تا مرز با ترکیه را ادامه دهد.

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس و فیلم

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس و فیلم

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس و فیلم

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس و فیلم

پیشروی ارتش سوریه در شمال لاذقیه+عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    حدود 5 کیلومتر جلوتر را باید ارتش با پهپاد قبل از حرکت و پیشروی نظارت دایم کند بعد نیروی زرهی و پیاده جلو برود وگرنه داعشی ها کمین و همه را شهید میکنند
  • ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    نمیتونن خوب از مواضع دفاع کنند
  • رضا ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    از محاصره حلب چخبر مشرق ؟ خخخخخخحخخ
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    حلب کلید جنگ سوریس فتحش توسط هر طرف باعث ثبات و مشروعیت بیشتر سیاسی اون طرف و افول سیاسی طرف مقابل میشه از طرفی مسلحین توی حلب مثل اینکه آذوقه و مهمات کافی نداشتن مردمش هم خیلی تمایل به جنگ ندارن طبیعیه که تروریستا ذخیره های نخبه شونو یه جا متمرکز کنن و صد تا صد تا کشته بدن بلکه فقط حلب محاصره نشه ضمنا زمانی ارتش سوریه توی قسمت های کوچکی از شهر محاصره شده بود با با باقی مناطق تحت کنترل ده ها کیلومتر فاصله داشت ولی الان در حال محاصره کردن دشمنه...اگر شهر سقوط کرد دوباره میگیریمش مواظب باشید ایمانتون سقوط نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس