ده ها تن از حامیان گروه های تروریستی تکفیری داعش و القاعده با شنیدن خبر پیشروی های تروریستها در محور جنوبی حلب به خیابان های شهر طرابلس واقع در شمال لبنان آمده و به پایکوبی پرداختند.

گروه جهان مشرق- ده ها تن از حامیان گروه های تروریستی تکفیری داعش و القاعده با شنیدن خبر پیشروی های تروریستها در محور جنوبی حلب به خیابان های شهر طرابلس واقع در شمال لبنان آمده و به پایکوبی پرداختند.

جشن حایمان القاعده و داعش در شمال لبنان+عکس

بنابر این گزارش، این افراد شعارهایی در حمایت از گروه های تروریستی تکفیری و علیه دولت سوریه و حزب الله سرداده و شیرینی میان خودروهای عبوری در خیابان های طرابلس توزیع کردند. لازم به ذکر است که از ابتدای بحران سوریه در سال 2011 صدها تکفیری از شمال لبنان وارد سوریه شده و در جریان نبرد با نیروهای نظامی این کشور به هلاکت رسیده اند. لبنان تا سال 2014 یکی از سه مسیر عمده انتقال نیرو و تسلیحات برای گروه های تروریستی تکفیری فعال در این کشور بود اما در عملیات های مشترک ارتش های لبنان و سوریه و رزمندگان حزب الله این مسیر مسدود شده است. طرابلس به پایتخت تکفیری ها در لبنان مشهور است.

جشن حایمان القاعده و داعش در شمال لبنان+عکس

جشن حایمان القاعده و داعش در شمال لبنان+عکس

جشن حایمان القاعده و داعش در شمال لبنان+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • محمود ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    اینا دیگه خیلی بیشرف هستن. اگه توی لبنان حزب الله نداشتن علنی سر میبریدن
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    سوریه دارد سال ها می سوزد
  • ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    کثافتها انشاء الله آرزوتونو به گور می برید
  • ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    و این یعنی آنکه اندیشه وهابیت جزیی از اعتقادات بخش قابل توجهی از مردم منطقه است و به همین دلیل پایان جنگ سوریه محال است. این جنگ تا تا نابودی کامل اسلام ادامه خواهد یافت. درست شبیه جنگهای صد ساله مذهبی اروپا که به نابودی کامل مسیحیت و حذف آن از عرصصه سیاسی و اجتماعی اروپا منجر شد. پس می بینید که این جنگ هم همانند جنگهای مذهبی اروپا توسط فرامسانورهای سکولار مدیریت می شود. دقت کنید که سکولارها همیشه بیشرمانه مدعی می شوند اروپاییان دین را کنار گذاشتند و به صلح و آرامش رسیدند حال آنکه اروپاییان دین را کنار گذاشتند و دو جنگ بزرگ جهانی را به راه انداختند که بیش از مجموع همه جنگهای تاریخ قربانی گرفت. در واقع حقیقت این است که جنگها زمانی تمام شد که استقلال از کشورها حذف شد و حکمرانان کشورهای اروپایی تبدیل به فرمانداران حاکمیت جهانی صهیونیسم شدند. به این ترتیب جنگها هم متوقف شد. در خاورمیانه هم با حذف اسلام و از بین رفتن کشورهای مستقل خود بخود فرمانداران صهیونیست به قدرت خواهند رسید و اندیشه های مندرج در پروتکل جهانی یهودت برای حاکمیت جهانی اسراییل محقق خواهد شد. اما همه این بساط فقط با یک کار ساده به هم می ریزد و آن اینکه ایران به جای جنگ در سوریه چند موشک به اسراییل شکلیک کند. اگر صهیونیستها بفهمند که ادامه این جنگ برایشان هزینه خواهد داشت فورا آن را متوقف خواهند کرد چرا که خون یهودی تا بدان حد برایشان ارزشمند است که حتی در زمان ختنه اطفال یهودی فورای جای ختنه را می لیسند تا آن خون به هدر نرفته باشد.
  • محمد ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    بایدم جشن بگیرن محاصره شکست چون از متحدین بهتر عمل کردن حالا بازم شعار ببافند آن زمان که خان طومان دست ما بود مفت از دستش دادیم باید فکر امروز مبکردید
  • آرش ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    احمق تر از این وحشی ها دیده اید؟
  • وحید ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    به به دولت مرکزی هم که بوق! آخه این را کجای دلمان بگذاریم که راست راست در خیابان برای تروریست های آدم کشِ سَر بُر، شیرینی پخش می کنند آن هم در لبنان یکی نیست جلوی اینها را بگیرد؛ کسی که امروز شیرینی پخش می کند فردا قمه بر می دارد به جان مردم لبنان می افتد.
  • ناشناس ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    باید به این ضیافت شیطانی حمله میشد و یک نفر از آنان را هم زنده نمی گذاشتند
  • ابی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    به امیدخدا تا چند روز دیگه باید حلوا خیرات کنن برای روح پلید اربابانشون .....
  • حزب اللهی ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    حلب ان شاءالله به زودی آزادخواهدشدوماحناپخش خواهیم کردان شاءالله
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    خوراج مدرن.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    حالا پیشرویشون چه قدر بوده؟ راستی چرا خبرشو نزدی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس