کد خبر 613939
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

همزمان با تکذیب شکستن محاصره حلب توسط تروریستهای تکفیری رسانه های نزدیک به القاعده از حمله انتحاری یکی از اعضای این گروه در حاشیه جنوب غربی این شهر خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- عامل انتحاری که رسانه های القاعده وی را بنام "ابویعقوب" معرفی کرده اند نفربر بمبگذاری شده خود را در مجاورت ساختمان مدرسه بزرگ "الحکمه" منفجر کرده است.

انتحاری القاعده در جنوب حلب+عکس

هنوز هیچگونه آماری از تلفات و خسارات این حمله منتشر نشده اما منابع میدانی از پاتک گسترده ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آنها با پشتیبانی بمب افکن های روسی - سوری برای بازپس گیری کامل پادگان و دانشکده توپخانه شهر حلب خبر می دهند. این منابع علت حمله انتحاری ترویرستها را نیز جلوگیری از پیشروی سریع نظامیان سوری عنوان کرده اند. لازم به ذکر است که علی رغم جوسازیهای رسانه ای تروریستها و حامیان آنها محاصره حلب همچنان پابرجا می باشد.

انتحاری القاعده در جنوب حلب+عکس

انتحاری القاعده در جنوب حلب+عکس

انتحاری القاعده در جنوب حلب+عکس

انتحاری القاعده در جنوب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    0 0
    اقا اینا انتحاریشون زره پوش باید موشکی طراحی کنیم که بعد از برخورد به انتهاری زرهی جلوی اون مین ضد تانک بپاشه اینا از زیر اسیب پذیرن و الا ار پی جی و ... سخت میتونن نابودش کنن
  • ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    0 0
    این مناطق کلا نظامیه. چرا بمباران نمی کنید ؟ مناطق مسکونی رو نمی شه بمباران کرد ولی اینجا رو که میشه . چرا تعداد نیرو ها و تجهیزات توی این جبهه ی مهم اینقدر کمه ؟ با این تعداد نیرو می خواستن حلب رو آزاد کنن ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس