در پی عملیات نظامی منحصر به فرد ارتش لبنان در اطراف منطقه عرسال در شهرستان بعلبک، دو تن از خطرناک ترین تروریستهای این کشور دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، ارتش لبنان موفق شد طی عملیاتی منحصر به فرد یک مقر داعش در منطقه وادی عطا در اطراف عرسال را هدف قرار دهد.

بر اساس این گزارش، این عملیات بسیار دقیق و منحصر به فرد بعد از رصد و پیگیری های دقیق انجام شد و بعد از حدود نیم ساعت درگیری بین نیروهای ارتش لبنان و تروریستها، سامح البریدی ملقب به سامح السلطان و طارق محمد الفلیطی دو تن از خطرناک ترین تروریستهای داعشی در این کشور و همچنین دو تروریست سوری دستگیر شدند.

این دو تروریست لبنانی از خطرناکترین عناصر تکفیری در عرسال هستند که سابقه سرشاری از اقدامات تروریستی از جمله مشارکت در حمله به ارتش لبنان و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان دارند.

در همین راستا یک منبع امنیتی به روزنامه النهار چاپ لبنان گفت: سامح البریدی از جمله خطرناک‌ترین تروریستهایی به شمار می‌رود که ارتش به دنبال وی بود.

وی افزود: این تروریست طراح اصلی بیشتر انفجارها و ترورها در عرسال و مبارزه با ارتش لبنان و نیز مسئول ارسال خودروهای بمب‌گذاری شده به لبنان بود.

به گزارش النهار، بریدی در پی جراحات وارده به هلاکت رسید و طارق محمد الفلیطی نیز به بیمارستانی در بیروت منتقل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس