کد خبر 612310
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

بیژن مقانلو در خصوص انتخاب آهنگ برای تکواندوکاران در هنگام حضور روی شیاپ‌چانگ المپیک گفت: آهنگ باید روی محیط تاثیرگذار باشد.

به گزارش مشرق، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو امسال در المپیک ریودوژانیرو برای اولین‌بار تکواندوکاران می‌توانند با موسیقی که خود انتخاب می‌کنند بر روی شیاپ‌چانگ روند. این اقدام در جهت ایجاد هیجان بیشتر در ورزشکاران و تماشاگران اتخاذ شده است.

بیژن مقانلو،‌ سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص انتخاب آهنگ تکواندوکاران ایران گفت: هنوز آهنگ مشخصی را برای تکواندوکاران انتخاب نکرده ایم اما آهنگ هایی را در نظر گرفته ایم. باید نشستی با روابط عمومی و ورزشکاران داشته باشیم و با نظر سنجی آهنگ‌های مدنظر را انتخاب کنیم.

وی افزود: آهنگی که پخش می شود باید در شان نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. این آهنگ باید هماهنگ با جو سالن انتخاب شود و به تکواندوکاران ایران و تماشاگران انرژی بدهد. آهنگ تاثیر گذاری را باید انتخاب کنیم. مطمئنا نظر ورزشکاران را در اولویت قرار می دهیم که آهنگ به آنها روحیه دهد.

به گزارش ایسنا، تکواندوکاران ایران با چهار نماینده فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و کیمیا علیزاده راهی المپیک می شوند و مراسم بدرقه آنها روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۷ شب برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس