کد خبر 606592
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

در مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سیاه جامگان، از جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی تقدیر شد.

به گزارش مشرق، جشن رونمایی از لباس باشگاه سیاه‌جامگان خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد که در این مراسم از جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و رکوردار بازی‌های ملی در تیم ملی فوتبال تقدیر شد.

نکونام در این مراسم گفت: امیدوارم فوتبال مشهد پابرجا و مقتدر بماند و همیشه در لیگ برتر سهمیه داشته‌ باشد تا تمام ایران به این بهانه هم که شده به مشهد بیایند.

جواد کاظمی نیز در خصوص نکونام گفت: افتخار این را داشتم که سال ۷۹ با نکونام کار می‌کردم. به وی می‌گفتم تو می‌توانی بهترین هافبک دنیا شوی.

وی افزود: الگوی من جواد نکونام است، همیشه آرزو داشت که به زیارت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) بیاید. مطمئنم که بهترین مربی هم می‌شود.

اولین پیشنهاد را هم ما برای همکاری به وی دادیم و امیدواریم بتوانیم در کنار او باشیم.

همچنین از محسن ترکی، داور خراسانی فوتبال ایران که اخیرا به عنوان بهترین داور لیگ پانزدهم انتخاب شده بود تقدیر به عمل آمد. ترکی پس از این تقدیر اظهار کرد: خانواده‌ها به زیباترین شکل در کنار یکدیگر در ورزشگاه حاضر شده‌اند و محیط و صحنه‌ای زیبا رقم خورده‌ است. امیدوارم این موضوع آغازی برای یک عصر جدید در ورزشگاه‌های فوتبال ایران باشد.

محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه‌جامگان بعد از حضور روی سن، در ابتدای صحبت‌هایش از حضور هواداران در ورزشگاه و مسئولان شهر تشکر کرد. عباسی از حضور جهانگیر زنده‌دل، از دست‌اندرکاران قدیمی تیم ابومسلم خراسان قدردانی  و برای وی آرزوی سلامتی کرد.

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان نیز گفت: ای کاش خداداد عزیزی، علیرضا نیکبخت واحدی و رضا عنایتی هم در این مراسم حضور داشتند چرا که جای خالی آن‌ها حس می شود.

در بخش دیگری از مراسم از جهانگیر زنده‌دل، پیشکسوت فوتبال خراسان و پدر معنوی ابومسلم تقدیر شد.

وی در صحبت‌هایش گفت: بنا نبود صحبتی کنم، دو سال و نیم است که بستری هستم و امشب نخستین شبی است که توانستم از خانه خارج شوم و در خدمت شما فوتبال‌دوستان باشم.

وی افزود: جایگاه این تیم با توجه به حضور خانواده عباسی و فرهاد کاظمی، بالاتر از این‌ها خواهد بود و شک نکنید که دوباره بر قله افتخار خواهد نشست.

پس از آن، بخش اصلی مراسم و رونمایی از پیراهن و شماره سیاه‌جامگانی‌ها برگزار شد.

حسین بادامکی شماره هشت، حمید رضا علی‌عسگری شماره ۲۴، رضا نورمحمدی کاپیتان سیاه‌جامگان شماره ۲۰، رضا درویشی شماره هفت، ایوب کلانتری شماره ۱۰، مرتضی رنجبر شماره ۹ و ... را در فصل پیش رو به تن می کنند.

نکته جالب توجه، کاپیتانی رضا نورمحمدی در فصل آتی در تیم سیاه‌جامگان است، آن هم در حالی‌ که حسین بادامکی، بازیکن باسابقه فوتبال خراسان در تیم سیاه‌جامگان حضور دارد.

پس از اعلام شماره ۲۴ حمید علی‌عسگر، هواداران سیاه‌جامگان هادی نوروزی را تشویق کردند.

در این مراسم حدود سه هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند که اکثر حاضران به صورت خانوادگی در ورزشگاه حضور یافته بودند.

از دیگر مهمانان حاضر در این مراسم می توان به جناب خان، حجت‌ اشرف‌زاده خواننده، حجت‌الاسلام پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، بهنام ابوالقاسم‌پور پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران و فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران اشاره کرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبیh ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    0 0
    با و جود حسین بادامکی کاپیتانی رو دادن به یه غیر خراسانی؟ نوبره والا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس