روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز چهارشنبه گزارش داد: مصر از تل آویو خواست تروریست های ولایت سینا را که در منطقه سینا حضور دارند بمباران کند.

 به گزارش مشرق، پایگاه خبری جی بی سی نیوز اردن روز چهارشنبه به نقل از هاآرتص نوشت: یک مقام پیشین رژیم صهیونیستی فاش کرد که این رژیم به درخواست مصر چندین عملیات نظامی با هواپیماهای بدون سرنشین در شبه جزیره سینا در طول سال های گذشته انجام داده است.
برپایه این گزارش، 'یائیر جولان' معاون ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در پی سفر 'سامح شکری' به فلسطین اشغالی و دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی گفت که تا کنون چنین همکاری محکمی بین قاهره و تل آویو وجود نداشته است و این ربطی به دوستی و ارزش های مشترک ندارد بلکه این یک نقطه شروع خوبی است.

وی گفت: بازگشت مصر به نقش موثرش در منطقه به بهبود جایگاه این کشور در حالی که برای توسعه اقتصادش مبارزه می کند کمک خواهد کرد.

هاآرتص به نقل از 'یووال اشتاینتس' وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در پی سفر شکری به تل آویو گفت : در زمان بی ثباتی در خاور میانه ارتباط و همکاری کشورهای برجسته با برخی از طرف ها بسیار مهم است.

در ادامه این گزارش آمده است، انجام ده ها عملیات از سوی تروریست های ولایت سینا علیه نیروهای مصری در شبه جزیره سینا زمینه نزدیکی به رژیم صهیونیستی را برای عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر فراهم کرده است.

برپایه این گزارش، رژیم صهیونیستی نیز اجازه فعالیت های نظامی در طول مرز مشترک بین مصر و فلسطین اشغالی را داده است.

تروریست های انصار بیت المقدس که بعد از برکناری محمد مرسی از ریاست جمهوری در منطقه سینا مستقر شده اند همواره نیروهای مصری را مورد هدف قرار می دهند.

انصار بیت المقدس اخیرا نام خود را به ولایت سینا تغییر داده و با تروریست های داعش هم پیمان شده اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس