کد خبر 590579
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

در دیدار معاون وزیر خارجه ایران و وزیر خارجه سوئیس آخرین وضعیت روابط دوجانبه با توجه به نقشه راه روابط و همچنین تحولات منطقه‌ای و روند اجرای برجام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مجید تخت‌روانچی معاون اروپا و امریکای وزارت خارجه که به منظور انجام گفت‌وگوهای سیاسی به سوئیس سفر کرده است با «دیدیه بورکهالتر» وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این ملاقات آخرین وضعیت روابط دوجانبه با توجه به نقشه راه روابط و همچنین تحولات منطقه‌ای و روند اجرای برجام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه سوئیس ضمن استقبال از روند رو به رشد روابط دوجانبه، آمادگی کشورش را برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف روابط و نیز همکاری در تحولات منطقه مورد تاکید قرار داد.

تخت‌روانچی در این دیدار با تشریح گفت‌وگوهای سیاسی، نتایج آن را در ایجاد زمینه‌های مناسب برای گسترش هر چه بیشتر روابط با شناسایی ظرفیت‌های متنوع به خصوص در زمینه همکاری‌های اقتصادی مورد تایید قرار داد.

وی در این ملاقات همچنین با تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در اجرای تعهدات برجام، بر ضرورت اجرای کامل تعهدات طرف مقابل به ویژه در زمینه‌های بانکی تاکید کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس