پنجمین دوره از سلسله نشست های تخصصی علم و ایمان با محوریت نظامات و الگوهای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی با حضور اساتید و نظریه پردازان این حوزه برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصلی علم و دین در دانشگاه امام صادق(ع)
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق(علیه السلام) این مرکز با توجه به اهمیت گفتمان سازی مفهوم «علوم انسانی اسلامی از اندیشه تا زندگی» و فعالیت به جهت تحول بنیادین در عرصه­ی علوم انسانی اسلامی، برنامه‌‌ریزی‌‌های خاصی را جهت برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی در حوزه ‌ی تعلیم و تربیت اسلامی صورت داده است.

موضوع محوری این سلسله نشست‌های عنوان الزامات تحقق عملی نظریه ‌های تعلیم و تربیت اسلامی  می­باشد که مبتنی بر آن در هر نشست، مباحث تخصصی ذیل توسط اساتید گرامی تدریس خواهد شد.

مخاطب شناسی و جذب هدفمند، اصول و راهبردهای طراحی و برنامه ‌ریزی تربیتی _ آموزشی، عملیاتی و اجرای کردن برنامه ‌ریزی‌ های تربیتی آموزشی، مدل‌های ارزیابی و اثرسنجی مخاطبان،‌ شبکه سازی مخاطبان و استمرار برنامه ‌های تربیتی _ آموزشی از جمله این موضوعات هستند.

اساتید و نظریه‌ پردازانی که در این سلسله نشست­ها به تبیین نظرات خود خواهند پرداخت عبارتند از حجج اسلام و المسلمین استاد سعید دسمی، استاد مجتبی وافی، استاد محمد رضا عابدینی، استاد علیرضا صادق زاده، استاد علی محمدی، استاد محمد جواد زارعان و آقایان دکتر استاد مرتضی زاهدی، استاد محمد مهدی اعتصامی و استاد احمد رضا اخوت و سرکار خانم دکتر جمیله علم الهدی.
 این سلسله نشست‌ها به صورت هفتگی (دوشنبه‌ها و پنج شنبه‌های هر هفته) در محل مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

برگزاری نشست‌های تخصصی علم و دین در دانشگاه امام صادق(ع)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس