نیروهای امنیتی و مدیریت شهری در پاریس و چند شهر دیگر فرانسه خر تداوم اعتصاب‌های مردمی را تایید کردند.

ویژه‌نامه یورو 2016 مشرق - با توجه به تایید مقامات اتحادیه حمل و نقل ریلی فرانسه، اعتصاب کارکنان خطوط ریلی پاریس وارد یازدهمین روز خود شده است تا پس از برگزاری دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو 2016 در شرایطی ناامن و غیراستاندارد، بازی امشب انگلیس و روسیه نیز در مارسی بحران زده کلید بخورد.

دو خط اصلی حمل و نقل ریلی شهر پاریس عملا تعطیل است و در اعتصاب مطلق کارکنان خطوط مترو و قطارهای بین شهری به سر می برد و بسیاری از هواداران دو تیم انگلیس و روسیه پس از رسیدن به فرودگاه پاریس از طریق اتوبوس و یا کرایه اتومبیل خود را به بندر مارسی رسانده‌اند.

اعتصاب‌ها همزمان با یورو۲۰۱۶ تداوم دارند

اوضاع در شهر مارسی فرانسه نیز چندان جالب نیست، انباشت زباله و انتشار بوی تعفن و غیر قابل تحمل آن در کوچه و خیابان‌های این شهر قدیمی باعث شده تا گردشگران در هتل‌های خود باقی بمانند و منتظر آغاز فوتبال دو تیم روسیه و انگلیس شوند.

اعتصاب‌ها همزمان با یورو۲۰۱۶ تداوم دارند

قطع چندین و چند باره جریان برق، شهر مارسی را با بحرانی جدی مواجه کرده و نیروهای امنیتی از مقامات شهری در بندر مارسی خواسته‌اند مراقب وقوع یک فاجعه باشند. کارکنان نیروگاه برق منطقه‌ای در بندر مارسی نیز به اعتصابات گسترده مردمی ملحق شده‌اند و لحظه به لحظه بر حجم مشکلات مدیران شهری اضافه می‌شود.

اعتصاب‌ها همزمان با یورو۲۰۱۶ تداوم دارند

یورو۲۰۱۶ همچنان لبخند بر لب دارد اما مقامات فرانسوی در عرصه‌های گوناگون سیاسی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی و البته اجتماعی هزینه زیادی برای این لبخند بی مورد پرداخت می‌کنند.

اعتصاب‌ها همزمان با یورو۲۰۱۶ تداوم دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا از همدان ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    0 0
    مهد تمدن و دموکراسی اروپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس