پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است که وزیر ورزش و جوانان و معاونانش میانه خوبی با این تیم ندارند.

به گزارش مشرق، علی جباری درباره انتخاب علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: منصوریان مربی جوانی است که تجربه کسب کرده و می‌تواند از این تجربه استفاده کند. او در نفت تهران نتایج قابل قبولی گرفت و امیدوارم در استقلال هم موفق باشد. شنیده‌ام او قرار است یک مربی بدنساز به کادر فنی‌اش اضافه کند که اگر این اتفاق بیفتد، شرایط کادر فنی استقلال ایده‌آل‌تر خواهد شد.

وی در مورد تذکر وزیر ورزش به باشگاه استقلال برای عقد قراردادهای میلیاردی این باشگاه با بازیکنان مدنظرش گفت: نمی‌دانم چرا وزیر ورزش چنین موضعی نسبت به استقلال دارد. سال گذشته هم چنین برنامه‌ای برای استقلال پیاده کردند و امسال هم دوباره تکرار شد. ظاهراً وزیر ورزش و معاونانش مانند آقای نصرالله سجادی میانه خوبی با استقلال ندارند.

جباری خاطرنشان کرد: قرار بود همراه جمعی از پیشکسوتان استقلال به دیدار وزیر ورزش برویم تا با او درباره موضعی که نسبت به باشگاه استقلال دارد، صحبت کنیم، اما نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند وزیر را ببینیم. پیشکسوتان تیم‌های دیگر به ملاقات ایشان می‌روند، اما به پیشکسوتان استقلال این اجازه را نمی‌دهند. حتماً با استقلال مشکلی دارند که این اجازه را نداده‌اند. سال گذشته می‌خواستیم مربی خارجی برای استقلال جذب کنیم که پاسخ دادند پول نداریم، ولی پرسپولیس راحت توانست سرمربی خارجی بگیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: استقلال یک تیم مردمی است و هواداران زیادی دارد. ظاهراً آقایان افتخارات استقلال در آسیا را ندیده گرفته‌اند که چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • امير ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    دمت گرم سلطان علي جباري
  • ناشناس ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    اگر روحانی به این وزیر تذکر ندهد هواداران استقلال96جبران می کنند
  • آبی دل ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
    0 0
    آقایان سال گذشته هر کاری برای قهرمانی پرسپولیس کردند ولی خداوند به آنها نشان داد دست او بالاترین دستهاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس