مهدي مومني از اينكه در استقلال به او بازي نرسيده بسيار ناراحت است. در گفتگو با ما نمي‌خواهد بگويد آمدنش به استقلال اشتباه بوده . برعکس می گوید اميدوار است در ادامه شرايطي پيش بيايد كه با آبي‌هاي پايتخت كار را ادامه داده و فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایش داشته باشد.

مومني: به خاطر  رمضاني بیرون نماندمگروه ورزش مشرق - هافبک چپ نفت در نیم فصل نخست لیگ پانزدهم منتظر روشن شدن تكليف سرمربي آينده استقلال است. مهدی می گوید اگر منصوريان هم سرمربی استقلال شود مشكلي بابت كار كردن با اين مربي ندارد. با علم به این نکته که پیش تر گفته می شد این دو در نفت با یکدیگر به مشکل خورده بودند. 

از جام حذفي شروع كنيم كه از بيرون و خارج از ليست 18 نفره آن را تماشا كردي. بازي چطور بود؟

اين فرصت را داشتيم كه جام را تقديم هواداران كنيم اما بدشانسي اين اجازه را به ما نداد. اگر موقعيت آرش برهاني گل مي‌شد الان ديگر اين حرف و حديث‌ها نبود. كار به پنالتي مي‌كشد ديگر 50-50 است و اصلا مشخص نيست.

چه شد كه در اين بازي هم مظلومي روي تو حساب باز نكرد. مصدوم بودي يا دليل ديگري داشت؟‌

نه مصدوم نبودم و ايشان اعتقادي نداشت به من بازي بدهد ما هم بدون هيچ حرف و حديثي بيرون نشستيم. مي‌گويند ضعيف كار مي‌كنم اما مگر بازي كردم كه انتقاد مي‌كنند. انتقاد وقتي درست است كه من بازي كنم و عملكرد خوبي نداشته باشم ولي وقتي بازي نمي‌كنم چطور مي‌گويند ضعيف است.

تو به نفت تهران رفتي تا در آرامش كار كني اما موفق نبودي و بعد استقلال كه آنجا هم به نفع تو نبود.... فكر نمي‌كني انتخابت اشتباه بود؟‌

نفت كه انتخاب خوبي براي من نبود چون شرايط براي اينكه خودم را نشان بدهم وجود نداشت. در نيم فصل دوم شرايطي پيش آمد كه در بين پيشنهادهاي زيادي كه داشتم به استقلال بروم. فكر مي‌كردم در اين تيم به من بازي برسد و مي‌توانم كارايي خودم را نشان بدهم كه آنجا هم با يكي، دو بازي و بعد هم چند دقيقه بازي به عنوان يار تعويضي در دقايق پاياني عملكردم را ضعيف ديدند. از اين موضوع و بابت اينكه از من بازي نگرفتند خيلي ناراحتم چون اگر بازي مي‌كردم و خوب كار نمي‌كردم آن وقت دلم بابت اين همه كم‌لطفي و انتقاد نمي‌سوخت.

پس يعني استقلال هم انتخاب بدي براي تو بود؟

نمي‌گويم انتخاب بد چون با پيشنهادهاي خوبي كه داشتم به استقلال آمدم تا بازي كنم و در تيمي كه آن را دوست دارم شايستگي‌هاي خودم را ثابت كنم. من حتي همان موقع از عبدا... ويسي در استقلال صنعتي هم پيشنهاد داشتم و گفت به خانه‌ات برگرد اما چون استقلال را دوست داشتم به اين تيم آمدم. با اين حال كه نفت براي من انتخاب بدي بود به من بيشتر بازي رسيد و براي من كه حتي در آن تيم يك بازي نيمكت‌نشين مي‌شدم اعصابم خرد مي‌شد ببينيد در استقلال چه فشاري را از فرط ناراحتي تحمل كردم.

مظلومي در برنامه 90 گفت چون رمضاني در اين تيم ماند از تو نتوانست استفاده كند؟

مگر رمضاني چقدر خودش بازي كرد كه من به خاطر او بخواهم نيمكت‌نشين بشوم. اصلا اين مساله را قبول ندارم.

يعني مي‌گوييم اين حرف مظلومي توجيه و بهانه‌گيري بوده است؟

نمي‌دانم اما من به خاطر رمضاني نبود كه بازي نكردم.

تو يك سال ديگر هم با استقلال قرارداد داري. با اين شرايط ماندني هستي يا جدا مي‌شوي؟

هركسي آرزو دارد در استقلال بازي كند و من حالا با اين تيم قرارداد دارم و نمي‌خواهم به راحتي آن را از دست بدهم. با اين حال همه چيز به كادرفني بستگي دارد چون بازي كردن برايم خيلي سخت است. نيمكت‌نشيني فايده‌اي ندارد و فوتبالم تباه مي‌شود. بايد شرايط را بسنجم و با صحبت كردن تصميم بگيرم.

تو در زماني كه در نفت بودي گفته مي‌شد با منصوريان مشكل داري و او از بازي كردن تو راضي نيست. اگر اين حرف درست باشد و اينكه به احتمال زياد نيمكت‌نشين هستي با منصوريان ادامه مي‌دهي؟‌

من قرارداد دارم و به هيچ چيز جز استقلال فكر نمي‌كنم. عليرضا منصوريان هم مربي خوبي است و اگر ايشان انتخاب شوند بايد صحبت كنيم و با بررسي شرايط بهترين تصميم را بگيرم. اگر ما را نخواستند آن وقت جايي مي‌رويم كه بتوانيم فوتبال بازي كنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس