فرزند سردار شهید حسین همدانی به ضرورت جاری و ساری شدن ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه و در میان نسل جوان اشاره و اظهار کرد: امنیت امروز جامعه ما مرهون ایثار و گذشت شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، بنابراین باید این مساله برای جوانان ما در قالب‌های مختلف هنری تبیین شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مهدی همدانی با تاکید بر ضرورت حفظ ارزشها و پاسداشت خاطرات دوران دفاع‌مقدس، گفت: اقدام شهرداری تهران در راه‌اندازی مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت،عملگرایی و پرهیز از هرگونه شعارگرایی را در عمل ثابت کرد. حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و بازتولید آن بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

این فرزند شهید مدافع حرم با تاکید بر اینکه مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت یکی از بهترین اقدامات هنری و فرهنگی در راستای به تصویر کشیدن ارزشهای دفاع مقدس است، گفت: نسل جوان باید بدانند که برای رسیدن به آرامشی که امروز داریم چه خونهایی ریخته شده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ضمانت تداوم انقلاب اسلامی ایران است، افزود:امروز نیز همین ارزش‌ها منجر به مقاومت و ایستادگی رزمندگان در خاک سوریه علیه تروریست‌ها شده است.

فرزند شهید سردارهمدانی با اشاره به اینکه حفظ ارزش‌ها امر معنوی است نه جغرافیایی گفت: مجموعه فرهنگی سراسرنمای مقاومت به روزترین اقدام فرهنگی در قالب هنری برای تداعی و پاسداشت آرمان‌ها و خواسته‌های شهدا و یکی از بهترین و هنری‌ترین اقدام در دمیدن و تقویت روحیه جهادی و ایثارگری در میان اقشار مختلف به ویژه نسل جوان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس