تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل النصر امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل‌مکتوم متحمل شکست سنگینی شد تا صعودش به جمع 8 تیم نهایی دشوار شود.

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل النصر/صعود به یک چهارم دشوار شدبه گزارش مشرق، تیم های فوتبال النصر امارات و تراکتورسازی تبریز سه شنبه شب دیدار رفت خود را در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردند که در پایان تیم النصر امارات با حساب 4 بر یک به پیروزی رسید. (فیلم خلاصه و گلهای این دیدار)

در حالی که بازی را تیم تراکتورسازی خوب شروع کرده بود طارق احمد در دقیقه 15 با شوت زمینی خود دروازه تراکتورسازی را گشود. شاگردان قلعه نویی بار دیگر دست به حمله زدند اما در دقیقه 41 حسین صالح روی اشتباه مدافعان نماینده ایران گلزنی کرد.

در نیمه دوم تراکتورسازان کار را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۹ روی ضربه آگوستو سزار یکی از گل ها را جبران کردند. سرخ پوشان تبریزی پس از آن به حملات خود ادامه دادند و یک بار تیر دروازه میزبان را نیز به لرزه در آوردند اما میزبان بار دیگر گلزنی کرد.

حسین صالح در دقیقه 77 گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه 89 روی یک شوت سهمگین و راه دور دروازه تراکتورسازی برای چهارمین بار گشوده شد تا کار برای صعود این تیم بسیار دشوار شود.

تراکتوسازی در این مسابقه در حالی 4 گل دریافت کرد که در 6 دیدار مرحله گروهی تنها 3 گل دریافت کرده بود. شاگردان قلعه نویی حالا باید دیدار برگشت با 3 بر صفر به پایان ببرد تا به مرحله بعد راه یابد.

دیدار برگشت دو تیم ساعت 20 روز سه شنبه 4 خرداد در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایرانپوریان، شجاع خلیل‌زاده (دقیقه 69کاردوسو )، خالد شفیعی، سعید آقایی، سینا عشوری، مهدی کیانی، آگوستو سزار(دقیقه 75 آلویس نانگ)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و فرزاد حاتمی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    آه استقلال گرفت! میرفتی از شرافت فوتبال دفاع میکردی دیگه یا با تیم دومت بازی میکردی آقای قلعه نویی چی شد پس! فقط جلوی تیم های ایرانی من من میکنید!!
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    تراکتور خوب بازی کرد به امیدخدا توتبریز صعود میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس