کد خبر 566462
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۵

داور نه‌چندان عادل صربستانی سه‌ روز قبل آنقدر روی اعصاب بازیکنان الهلال راه رفت که در نهایت دو بازیکن این تیم از زمین مسابقه اخراج شدند.

داور جنجالی بازی ایران و آرژانتین بلای جان حریف تراکتورسازیگروه ورزشی مشرق - الهلال عربستان فردا (سه شنبه) در شرایطی ساعت 19 در عمان به مصاف تراکتورسازی ایران می‌رود که سه روز قبل شکست سختی را در نیمه نهایی جام‌حذفی فوتبال کشورش متحمل شد.

نکته قابل توجه در این میان نقش تاثیرگذار داوری بود که برای فوتبالدوستان ایرانی از یاد نرفتنی است.

صحبت از میلوراد مازیچ 43ساله است؛ داوری صربستانی که در دیدار شنبه 31خردادماه 1393 ایران و آرژانتین عملکردی بحث‌برانگیز داشت. (اینجا)

به هر شکل این داور نه‌چندان عادل سه‌ روز قبل هم آنقدر روی اعصاب بازیکنان الهلال راه رفت که در نهایت دو بازیکن این تیم از زمین مسابقه اخراج شدند.

در تقابل با الاهلی و الهلال دو تیم با تساوی 2-2 تا وقت‌های اضافه نیمه نهایی جام‌حذفی پیش رفته بودند که مازیچ اول سعود خریری هافبک تاثیرگذار آبی‌پوشان را با نشان دادن کارت زرد دوم- در دقیقه109- اخراج کرد و بعد نوبت به مدافع برزیلی الهلال دیگائو رسید که در آخرین دقیقه وقت‌های اضافه طعم اخراج توسط میلوراد را بچشد.

داور جنجالی بازی ایران و آرژانتین بلای جان سعودی‌ها

در واقع یکی از عوامل اصلی قرار گرفتن پوست موز زیر پای سرمربی یونانی الهلال جورجیس دونیس یونانی همین شرایطی بود که در بازی مذکور رقم خورد. جالب اینکه الاهلی گل پیروزی‌اش را با مارکوئینهو پنج دقیقه بعد از 10نفره شدن الهلال به ثمر رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس