یک استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: مدافعان حرم زینب(س) تنها پاسداری از حرم اهل بیت(ع) را بر عهده ندارند بلکه در واقع این افراد از دین اسلام حراست و پاسداری می کنند.

به گزارش مشرق، حجت السلام مهدی ماندگاری شامگاه شنبه در مراسم سوگواری حضرت زینب کبری(س) که با حضور پیکر پاک مطهر سه شهید مدافع حرم و خانواده های آن ها در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار کرد: مدافعان حرم در واقع مدافع دین اسلام هستند  و برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شدند.

وی افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار مهمتر از حرم آن بزرگواران است و شهدای مدافع حرم در واقع از حریم اهل بیت(ع) دفاع می کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری با بیان اینکه اگر مدافعان حرم در سوریه و عراق مقابل تکفیری ها داعش مقاومت نمی کردند باید امروز در همدان و کرمانشاه با دشمنان می جنگیدیم اظهار کرد: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت های همین رزمندگان اسلام است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قوا قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام را دارد و جوانان انقلابی با تمام قوا در برابر آنها ایستاده اند و با تاسی به بانوی صبر و استقامت از حریم ولایت دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه استکبار با ایجاد گروه های تروریستی با عنوان داعش تیشه به ریشه اسلام می زند ادامه داد: اگر شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه به دفاع از دین خدا نمی پرداختند، امروز شاهد جنگ در تمامی بلاد اسلامی بودیم.

ماندگاری ابراز کرد: امروز دشمنان علاوه بر توطئه هایی از این دست با علم به اینکه ما در جنگ سیاسی و نظامی شکست ناپذیریم لذا چندین سال است که جنگ فرهنگی و اقتصادی براه انداخته اند.

این استاد حوزه بیان کرد: اقتصاد مقاومتی و عمل به آن به عنوان تبیین کننده راه سعادت و خنثی کننده توطئه دشمنان با در مقام عمل به آن پرداخته شود.

وی با یادآوری این موضوع که شهدای مدافع حرم مایه افتخار مسلمین هستند ادامه داد: آنها به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) لبیک گفته اند و لذا خداوند آن ها را با شهدای مظلوم کربلا محشور خواهد کرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس