کد خبر 557508
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲

استاندار لرستان با بیان اینکه خسارت سنگینی به استان لرستان وارد شده است گفت: میزان خسارت‌ها در لرستان تا روز دوشنبه برآورد می‌شود.

به گزارش مشرق، هوشنگ بازوند شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 500 واحد مسکونی شهری و 2 هزار واحد مسکونی روستایی در استان لرستان به علت وقوع سیلاب دچار آبگرفتی شد.

وی افزود: محور خرم‌آباد – پلدختر به علت رانش زمین و طغیان رودخانه کشکان مسدود شده بود که با فروکش کردن آب مشکل آن برطرف شد اما برای احتیاط تردد در این مسیر نداریم.

استاندار لرستان عنوان کرد: یک ساعت پیش به علت رانش زمین آزادراه پل زال نیز مسدود شد که اکنون کار بازگشایی آن در دست اقدام است.

وی با اشاره به تخریب پل‌ها و زیرساخت‌های شهرستان‌های سیل‌زده استان گفت: خط انتقال آب شهرستان پلدختر نیز شکسته شد و اکنون آب شرب مردم از طریق مخزن تأمین می‌شود.

بازوند به‌ شدت بارش‌های باران در شهرستان دلفان اشاره و تصریح کرد: علاوه بر بارش باران در این شهرستان شاهد بارش برف نیز بودیم که با شدت بارش‌ها راه ارتباطی بخشی از روستاهای این شهرستان مسدود شد و اکنون عوامل راه و شهرسازی استان مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه خسارت سنگینی به منطقه لرستان وارد شد است اظهار داشت: هرکدام از مدیریان استان در حال بررسی میزان خسارت هستند و تا روز دوشنبه میزان خسارت‌ها اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس