کد خبر 554853
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

مربی سازنده کشتی مازندران در خصوص لحظه مصدومیت رضا یزدانی در شهرستان جویبار گفت: او مشغول تمرینات ایستگاهی بود که به یکباره فریاد زد و نقش زمین شد.

به گزارش مشرق، محمود اسماعیل پور مربی رضا یزدانی که در لحظه مصدومیت این قهرمان،ناظر تمرین او بود اظهار داشت: رضا برای ادامه تمرینات خود مدتی از تهران به سالنی در شهرستان جویبار آمده بود و با توجه به خواست خودش، نرمش و تمرینات ایستگاهی را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: یزدانی در اواسط تمرینات ایستگاهی به یکباره فریاد زد و با ناراحتی و درد شدید از ناحیه مچ و ماهیچه پشت پای راست خود بر زمین افتاد. من در کنار او ناظر تمریناتش بودم و به محض این اتفاق به تنها چیزی که فکر می کردم، احتمال تشدید مصدومیت قدیمی و کهنه او بود که اتفاقا سال گذشته نیز مانع حضورش در رقابتهای جهانی لاس وگاس شد.

مربی سازنده کشتی کشورمان افزود: متاسفانه حدس من درست بود و پای رضا دقیقا از همان قسمتی مصدوم شد که سال گذشته نیز شانس حضور در رقابتهای جهانی را از او گرفت. البته بلافاصله وی را به بیمارستان منتقل کرده و توسط پزشکان مورد معاینه قرار دادیم که طبق نظر اولیه پزشک، وی حداقل به یک تا دو ماه اقدامات درمانی نیاز دارد.

اسماعیل پور در خاتمه اظهار داشت: یزدانی پس از این اتفاق بلافاصله به تهران منتقل شد و توسط دکتر کیهانی مورد معاینات دقیق و تخصصی قرار گرفت که گویا تشخیص وی بصورت مکتوب به کمیسیون ویژه پزشکی فدراسیون ارسال شده و امروز مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد.

رضا یزدانی روز جمعه گذشته در حالیکه در شهرستان جویبار مشغول تمرین برای حضور در رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بود، دچار مصدومیت جدی از ناحیه آشیل پا شد و بلافاصله بعد از انتقال به تهران مورد معاینات تخصصی پزشکی قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس