مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر: سعی کردم سلیقه‌ام و تجربه‌ی حضور یکساله در پردیس چارسو را در راستای کمک به بهبود برگزاری جشنواره اعمال کنم.

به گزارش مشرق، اشکان خطیبی بازیگر سینما، مدیر پردیس سینمایی چارسو و مدیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر، در خصوص آخرین وضعیت مراحل آماده‌سازی کاخ جشنواره گفت: برنامه‌ریزی دوستان چه به لحاظ طرح و برنامه و چه به لحاظ اجرائی به قدری خوب و حساب شده است که فقط کافی است مجری صرف آن باشیم.

وی تصریح کرد: سعی کردم  سلیقه‌ام و تجربه‌ای را که در طول یکسال حضورم در پردیس چارسو کسب کردم، در راستای کمک به بهبود برگزاری جشنواره اعمال کنم و در حال حاضر سخت مشغول آماده‌سازی کاخ جشنواره هستیم اما کار اصلی من به عنوان مدیر اجرایی جشنواره از روز سی و یکم فروردین ماه شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیلی که به لحاظ فضا در پردیس چارسو وجود دارد، تصمیم به برگزاری بازار فیلم در همین مکان گرفته شد و از پنجم فروردین ماه طبقه ششم پردیس را در اختیار آقای شاه ابراهیمی مدیر هنری جشنواره گذاشتیم تا بتوانند غرفه‌ها را جانمایی و نصب کنند.

وی افزود: این جشنواره با میزبانی از حدود 350 نفر مهمان خارجی که همه آن ها آدم‌های شناخته‌شده‌ای هستند و در بازار جهانی فیلم دستی بر آتش دارند، بهترین محمل برای جذب علاقه‌مندان به این رویدادها و همچنین دانشجویان هنر، سینما، ادبیات نمایشی و زبان‌های خارجی است که با توجه به نام نویسی حدود 3 هزار نفر در پیش ثبت نام جشنواره، فکر می کنم تا حد زیادی این مهم اتفاق افتاده است. 
   
خطیبی در خصوص تمهیدات دیده شده برای تردد مخاطبین جشنواره جهانی فیلم فجر عنوان کرد: به دلیل حضور پردیس چارسو در محدوده طرح ترافیک به ویژه از ساعت پنج و شش بعد از ظهر که مراکز کاری تعطیل می‌شوند، تردد خودروها در این نقطه از شهر کمتر می‌شود؛ مضاف بر اینکه هتلی که برای مهمان های خارجی هماهنگ شده است در مرکز شهر قرار دارد و با پای پیاده حدود یک ربع از پردیس چارسو فاصله دارد.

وی در ادامه گفت: با هماهنگی هایی که با سازمان راهنمایی و رانندگی صورت گرفته است، امکان استفاده از خطوط ویژه خیابان جمهوری حد فاصل خیابان سی تیر تا خیابان حافظ وجود خواهد داشت و در کنار این شاتل باس‌هایی از طرف تیم تشریفاتی در نظر گرفته شده است که یک مسیر پنج دقیقه‌ای را از خیابان سی تیر تا پردیس چارسو طی خواهد کرد.

وی در بخش پایانی صحبت هایش اظهار داشت: با توجه به تفکر و طراحی که تیم تشریفات برای استقبال و پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته است، بعید می‌دانم با مشکل خاصی روبرو شویم و فکر می‌کنم بتوانیم بدون کمترین مشکل میزبان خوبی برای مهمانان خارجی و ایرانی باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس