کد خبر 552276
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۴

روزنامه کیهان تیتر نخست خود را به برجام و مسائل پیرامون اجرای آن اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، در شماره روز دوشنبه کیهان آمده است: طرف آمریکایی در حالی از لغو واقعی تحریم ها طفره می رود که مطالبات جدیدی از جمله توقف حمایت ایران از جبهه مقاومت و پایان دادن به قدرت موشکی کشورمان را نیز به شروط برجام افزوده است و در این حال دولت یازدهم به اعتراض شفاهی و ایمیلی نسبت به این بدعهدی اکتفا کرده است!
راز اتمام حجت رهبر انقلاب عنوان یادداشت روز این رسانه است که به قلم محمد ایمانی نوشته شده و در آن آمده است: اکنون یک سال پس از توافق لوزان و 9 ماه پس از توافق وین (برجام) می توان نگاه عمیق تری به حوزه سیاست خارجی در این عرصه داشت و پرسید که نقش آفرینان این عرصه مهم ملی چه قدر رفتار معطوف به پیش بینی و هوشمندی یا احیاناً سهل اندیشی و سهل انگاری داشته اند؟ از متن پاسخ به این پرسش می توان به نقشه راه ترسیمی و «اتمام حجت» صریح رهبر انقلاب در بیانات چند ماه اخیر به ویژه شروع سال 95 رسید.
تروریسم، نژادپرستی و بحران پناهجویان تاوان حمایت غرب از داعش عنوان مطلب دیگری از روزنامه کیهان است و تصویری مرتبط با این مطلب در صفحه نخست روزنامه کیهان به چشم می خورد.
ادامه جنگ در قره باغ شمار کشته شدگان از مرز 300 تن گذشت، آثار منفی نقدینگی هزار هزار میلیاردی6 ماه دیگر بروز می کند، آرامش بیشتر در سفرهای نوروزی با همت نیم میلیون نیروی انتظامی و امدادی، روایت خواندنی سید حسن نصرالله از آیت الله بهجت و ستاره های هنری ایران در سال 94 عنوان دیگر مطالب روزنامه کیهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس