کد خبر 545792
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

در پی حمله خمپاره‌ای داعش به یکی از شهرهای مرزی ترکیه، داوود اوغلو هشدار داد که هر حمله‌ای به ترکیه با پاسخ کوبنده‌ این کشور مواجه خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه در میان خبرنگاران گفت: منطقه‌ای که از آنجا خاک ترکیه هدف حمله خمپاره‌ای قرار گرفت شناسایی و مشخص شد که این منطقه تحت کنترل داعش است. ارتش ترکیه نیز بلافاصله به این حملات پاسخ داد.

اوغلو هشدار داد: ترکیه هرگونه حمله‌ای را به شدت پاسخ خواهد داد و ما دستورات لازم در این خصوص را به نیروهای مسلح داده‌ایم.

ارتش ترکیه بعد از حمله داعش، مواضع این گروه را با توپخانه سنگین خود که در مرز با سوریه مستقر کرده گلوله باران کرد.

گروه تروریستی داعش که مشمول آتش‌بس جاری در سوریه نمی‌شود عصر سه شنبه چند گلوله خمپاره و راکت موشکی به سمت شهر کیلیس ترکیه در مرز با سوریه شلیک کرد که در پی آن یک زن 57 ساله و یک پسربچه چهارساله کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

آتش بس سوریه از 27 فوریه میان دولت و گروه‌های مسلح آغاز شده اما این آتش بس جبهه النصره و داعش را در بر نمی‌گیرد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    همون مگه واسه داعش بخوای کری بخونی خخخخخخخ
  • وحید ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    مزدوران خودشان دو تا خمپاره از خاک سوریه به ترکیه شلیک می کنند بعد آنها هم بهانه برای بمباران سوریه پیدا می کنند. اوغلوجان، فقط حرف نزنید، سیاست خود را اصلاح کنید تا کشورتان اینطور در بحران ناامنی قرار نگیرد. اردوغان فکر کرده با این سیاست احمقانه، در آخر منافعی به دست می آورَد؟!!!! شب دراز است و قلندر بیدار ترکیه، مثل عربستان در بد باتلاقی گیر خواهد کرد.
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    ترکیه و ایران الان در یک موضع قرار گرفتند ترکیه دیگه خواهان سقوط اسد نیست و خواهان سوریه یکپارچه هست و یکپارچگی سوریه بدون اسد امکان نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس