کد خبر 543370
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

ارتش رژیم صهیونیستی در آخرین گزارش خود از افزایش آمار تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش این رژیم خبر داد.

افزایش چشمگیر تجاوز جنسی در ارتش اسرائیلبه گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی در آخرین گزارش خود از افزایش آمار تجاوز و آزار و اذیت جنسی در ارتش این رژیم خبر داد ، ارتشی که مقامات و سیاستمداران این رژیم مدعی هستند با اخلاق ترین ارتش جهان است.

در این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی آمده است در سال گذشته و طی 12 ماه ، ارتش اسرائیل شاهد دهها مورد تجاوز جنسی علیه نظامیان زن در این ارتش بوده است.

سال 2015 همچنین برای 92 مورد آزار و اذیت جنسی در ارتش، پرونده تشکیل شده است که متهمان آن اغلب از فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل بوده اند.

براساس گزارش منتشر شده ، آخرین مورد از این تجاوزها در اسرائیل زمانی فاش شد که یک نظامی زن اسرائیلی علیه فرمانده خود شکایت کرد و گفت وی بارها به او تجاوز کرده است. پس از این شکایت ، یک نظامی زن دیگر نیز اعلام کرد این فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی که یکی از ژنرال های مطرح ارتش به شمار می رود او را نیز مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

این گزارش همچنین فاش کرد پلیس نظامی اسرائیل در سال 2015 ، 125 پرونده درباره تجاوزهای جنسی تشکیل داده است که از میان این پرونده ها 62 مورد آزار و اذیت جسمی و 30 مورد آزار و اذیت جنسی به صورت کلامی بوده است. پلیس نظامی اسرائیل همچنین اعلام کرده است 21 مورد از ارتکاب جرایم جنسی در این بخش از ارتش ، به عکس برداری و فیلم برداری از نظامیان زن درهنگام استراحت یا عوض کردن لباس هایشان مربوط می شود.

اخیرا پس از افزایش جرایم جنسی در ارتش رژیم اشغالگر قدس، وزارت جنگ این رژیم تصمیم گرفت همه افرادی را که مرتکب جرایم جنسی می شوند اخراج کند. این درحالی است که سه سال پیش یک سرهنگ اسرائیلی به ارتکابات جرایم جنسی علیه نظامیان زن ارتش محکوم شد اما وی همچنان به خدمت خود در ارتش ادامه می دهد و هنوز اخراج نشده است.

منبع: خبرگزاری قدس


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    از این رژیم کودک کش و خونخوار بیشتر از این هم انتظار نمیرفت
  • ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 0
    نمی دونم چرا فقط مشرق از این تجاوزا خبر داره
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    0 1
    اکثر سربازان زن اسراییل از فواحش هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس