کد خبر 540975
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

موارد متعددی از تجاوز جنسی به زندانیان زن در زندان‌های آمریکا گزارش شده است که تمامی آنها حاکی از تعرض نگهبانان زندان‌ها به زندانیان زن است.

به گزارش مشرق، 6 زندانی زن زندان نیویورک با تنظیم شکایتی علیه سوء استفاده جنسی کارمندان و نگهبانان این زندان اعتراض کردند.

بر اساس گزارش آرتی، موارد متعددی از تجاوز جنسی به زندانیان زن در زندان‌های آمریکا گزارش شده است که تمامی آنها حاکی از تعرض نگهبانان زندان‌ها به زندانیان زن است.

این 6 زن در اقامه دعوی خود به سازمان امور زندان‌ها با اشاره به تعدی افسران زندان‌ها به زندانیان زن این سازمان را متهم به "فرهنگ بی‌تفاوتی" کرده‌اند که به زندانبانان اجازه سوء استفاده از زندانیان را داده است.

"سوء استفاده جنسی کارکنان یک مشکل جدی در زندان زنان نیویورک است"؛"ورونیکا ولا"، وکیلی که در امور حقوق زندانیان فعالیت می‌کند در بیانیه خود با ذکر این نکته افزود: در سه زندان ("بدفورد هیلز"، "تاکونیک" و "آلبیون") که در نیویورک وجود دارند، آمار تعرض جنسی به شدت بالاست.

در این رابطه "جین جونز" یکی از شاکیان این پرونده ، زن 24 ساله‌ای است که از سال 2011 در زندان "بدفورد هیلز" دوران محکومیت خود را سپری می‌کند مدعی شده که به مدت 3 سال مورد آزار و تعدی جنسی قرار گرفته است.

شاکی توضیح داد که چگونه افسران مکان‌های خارج از دید دوربین‌های مدار بسته را برای تعرض انتخاب می‌کردند.

در موردی دیگر، یکی از شاکیان مدعی شده بیش از یکسال توسط یک افسر زندان مورد تعرض قرار گرفته است.

وکیل امور حقوقی زندان در این رابطه گفت: زندانیان ایالتی نیویورک بیشترین میزان سوء استفاده جنسی توسط کارکنان را در میان زندان‌های سراسر آمریکا داشته است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • yas ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    اگر ازدواج موقت رایج میشد,..حتی تو غرب ؛مرد خجالت میکشید به هر کسی دست درازی کنه؛لذت محبت جای چیز رو میگرفت...؛ولی خودشان خردمبیل کردند,حالا نمی تونند جمعش کنند....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس