کد خبر 536912
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

نماینده آمریکا در سازمان ملل به همراه همتای اسرائیلی خود بر فراز اراضی اشغالی گشت هوایی زدند تا مقامات صهیونیستی آنچه آن را «چالش‌های امنیتی اسرائیل» می‌خوانند، برای او تشریح کند.

به گزارش مشرق، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل به همراه «دانی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل با بالگرد بر فراز اراضی اشغالی گشت زدند تا این مقام آمریکایی به گفته مقامات صهیونیستی، اوضاع امنیتی پیچیده اسرائیل را درک کند.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، در این گشت هوایی، افسران ارشد اسرائیلی چالش‌های امنیتی اسرائیل را برای «سامانتا پاور» و «دانی دانون» تشریح کردند.

در رابطه با این گشت هوایی بود که «دانون» گفت: «همراهی با سامانتا پاور برای مشاهده چالش‌های امنیتی اسرائیل باعث افتخار بود».

وی افزود: «اسرائیل هیچ دوستی بزرگتر از آمریکا ندارد. می‌دانم خانم پاور تهدیداتی را که ما در هر یک از مرزهای خود با آن روبرو هستیم، مشاهده کرده و عمق نیازهای امنیتی ما را متوجه شده است».

سخنان دانی دانون درباره نیازهای امنیتی اسرائیل درست زمانی مطرح شده است که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از امضاء بسته کمک‌های نظامی آمریکا با دولت باراک اوباما سر باز می‌زند و می‌گوید منتظر پیشنهادات بهتری است و در غیر این صورت، امضاء این توافق را به دولت بعدی آمریکا موکول می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس