کد خبر 536824
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

دوومیدانی کار جامائیکا اعلام کرد سیاه‌نمایی‌ها علیه برزیل از سوی رسانه‌های خارجی بی‌انصافی است.

به گزارش مشرق، یوسین بولت قهرمانی دوومیدانی جهان اعلام کرده رکوردشکنی در دوی 100 متر غیرممکن نیست، اما اولویت وی این است که رقابت سالمی را برای پیشرفت این رشته داشته باشد.

وی در این باره گفت: وقتی می‌بینم المپیک جوانتر شده حس بهتری دارم تا زمانی که رکورد شکسته شود.

قهرمانی دوومیدانی المپیک با حمایت قاطع از مسئولان برگزاری المپیک 2016، اظهار داشت: سیاه‌نمایی‌های زیادی علیه برزیل در رسانه‌های جهان و همین طور آمریکا انجام می‌شود که این بی‌انصافی است. کسانی از ویروس زیکا می‌نویسند که چیزی نمی‌دانند. مشکلات وجود دارد، اما به اندازه‌ای نیست که برزیل مجبور به عذرخواهی شود.

* بازدید مسئولان جهانی شنا از تجهیزات مسابقات المپیک

حدود یک ماه پیش خبری مبنی بر خریداری سکوهای شیرجه برای افتتاح مجموعه شنا و شیرجه المپیک ریو از فرانسه منتشر شد، اما به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون جهانی نسبت به استانداردهای این وسایل بدبین هستند. تیم بازرسی این هفته راهی برزیل می‌شود تا آخرین وضعیت را بررسی کند و اگر مشکلی باشد با هزینه فدراسیون جهانی برطرف خواهد شد.

با توجه به اینکه این شرکت فرانسوی با حمایت فدراسیون جهانی در مزایده پیروز شده، اگر ایرادی در این تجهیزات باشد با مسئولیت فدراسیون جهانی خواهد بود.

* فوتبالیست عراقی به عنوان نماد صلح جهانی مورد توجه قرار گرفت

ایمن حسین ستاره فوتبال المپیک عراق به عنوان نماد صلح جهانی در المپیک مورد توجه قرار گرفته است. این ورزشکار در کتابچه‌ای با عنوان "گریخته از تروریست، پناهنده به صلح" خاطراتش را از دوران کودکی تا زمانی که با پیروزی مقابل قطر راهی المپیک شده نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس