الکساندر لازوتکین، فضانورد برجسته روسیه در ویژه برنامه‌ای، مهمان مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران خواهد بود.

به گزارش مشرق، امیرحسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران با اعلام این خبر گفت: الکساندر لازوتکین از مسئولان کلیدی مؤسسه سازنده تجهیزات فضایی از جمله لباس و وسایل ایمنی فضانوردان روسیه طی روزهای آینده به ایران سفر خواهد کرد و در همایش روز چهارشنبه 28 بهمن ماه امسال به عنوان سخنران اصلی در مرکز علوم و ستاره شناسی تهران حضور خواهد داشت و به سؤالات علاقه مندان پاسخ خواهد داد.

وی عنوان کرد: این برنامه با همکاری سیروس برزو، پدر دانش فضانوردی ایران برگزار می‌شود. سیروس برزو محقق فعال و روزنامه‌نگار حوزه فضا سال‌هاست که برای ایرانیان بویژه دوستداران حوزه فضا شناخته‌شده است. وی چندروز دیگر با این فضانورد روس در تهران خواهد بود.

چیذری خاطرنشان کرد: این ویژه برنامه در سطح عمومی برگزار می‌شود و مرکز علوم و ستاره شناسی تهران از عموم شهروندان و علاقه‌مندان به علم فضا با هدف هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه در سال جاری دعوت می‌کند تا در این محفل علمی حضور بهم رسانند.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این برنامه به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی (عرفات)، شماره 22، مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران مراجعه کنند. همچنین می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://www.sactehran.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن‌های 22293280 و 22292246 (داخلی102) تماس بگیرند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس