کد خبر 530015
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حماس را تهدید کرد درصورت توسعه تونل‌های زیرزمینی بار دیگر این گروه را هدف حمله قرار خواهد داد.

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه هشدار داد که درصورت حمله حماس از طریق تونل‌ها به اسرائیل، این رژیم واکنشی به مراتب شدیدتر از عملیات صخره سخت در سال 2014 نشان خواهد داد.

نتانیاهو در جریان جلسه سالیانه سفرا و کنسول‌های اسرائیلی درباره تهدیدات اخیر حماس و نگرانی‌ها از افزایش تونل‌ها صحبت کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: درصورتی که از تونل‌های نوار غزه مورد حمله قرار بگیریم با قدرت به حماس واکنش نشان خواهیم داد، با قدرتی بیشتر از آنچه در عملیات صخره سخت مورد استفاده قرار دادیم.

وی ادامه داد: به نظرم آنها این موضوع را در منطقه و دنیا درک می‌کنند. امیدوارم که نیازی به انجام این کار نداشته باشیم اما قابلیتهای تهاجمی و تدافعی ما به سرعت در حال افزایش بوده و به کسی توصیه نمی‌کنم که ما را امتحان کند.

هفته گذشته حماس اعلام کرد که 7 تن از اعضای عزالدین قسام، شاخه نظامی این گروه در زمان حفرر تونل کشته شدند. در مراسم تشییع این افراد اسماعیل هنیه، یکی از مقامات ارشد حماس تاکید کرد که این گروه به ساخت مسیرهای زیرزمینی خود ادامه می‌دهد.

مقامات حماس اعلام کرده‌اند که به فعالیت مخفیانه اعضای خود با هدف آماده‌سازی  برای دفاع از مردم خود در رو و زیر زمین افتخار می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس