کد خبر 521087
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

یک سایت قطری درباره مدافع ملی‌پوش کشورمان که قرار است به تیم السد برود نوشت: باشگاه السد هنوز رسما قراردادش را با او اعلام نکرده و هواداران منتظر معرفی او هستند.

به گزارش مشرق، باشگاه السد که یکی از باشگاه‌های متمول قطر است هر ساله ستاره‌های زیادی را برای تقویت تیمش می‌آورد. السد در این فصل ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا را به خدمت گرفته است. حال نام یک بازیکن جوان ایرانی در لیست خرید این باشگاه پرافتخار قطری دیده می‌شود.

مرتضی پور علی گنجی مدافع هافبک ملی‌پوش کشورمان که عضو باشگاه تیان‌جن‌تدای چین بود قراردادش با این باشگاه چینی به اتمام رسیده است. این مدافع جوان و آینده‌دار ما پیشنهادهای زیادی را دارد که یکی از آنها باشگاه السد است که در حال مذاکره با این باشگاه قطری است.

در این راستا سایت استاذ الدوحه قطر امروز درباره پور علی‌گنجی این طور نوشت: هواداران السد که بی‌صبرانه منتظر بازیکنان جدید در نقل و انتقالات زمستانی در تیمشان هستند و منتظر معرفی بازیکن ایرانی خود مرتضی پورعلی گنجی هستند اما هنوز باشگاه رسما قراردادش با او را اعلام نکرده است.

پورعلی گنجی هم پیش از این اعلام کرده بود که او ژاوی را از کودکی دوست داشته است و به خاطر حضور او در این تیم پیشنهاد السد را قبول کرده و در حال مذاکره با این باشگاه است و در چند روز آینده مشخص خواهد شد که به توافق می‌رسند یا اینکه به تیم دیگری می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هههه ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    0 0
    مگه السد طرفدار داره؟؟؟ کلا دو ملیون جعمیت داره قطر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس